استاندار کرمان:

سربازی به دوران پرثمر در زندگی جوانان تبدیل شد

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۴:۵۴
کد خبر: ۱۱۰۶۶۲۵
سربازی به دوران پرثمر در زندگی جوانان تبدیل شد
استاندار و رییس شورای تامین استان کرمان گفت: دوران سربازی با حرفه آموزی در کنار آموزش مهارت های رزمی، به دورانی کیفی و پر ثمر در زندگی جوانان ما تبدیل شده است.

به گزارش برنا؛ علی زینی وند، استاندار و رییس شورای تامین استان کرمان روز یکشنبه در مراسم تحلیف و پایان دوره آموزشی سربازان مرکز آموزش شهید باهنر با نثار سلام و درود به ارواح مطهر همه شهداء به ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت و شهید مقاومت سردار دل ها "حاج قاسم سلیمانی" افزود: این دوران تجربه بیاد ماندنی و کاربردی برای جوانان خواهد بود.

او اظهار کرد: این مراسم زیبا و نمادین افتخاری بزرگ برای شما سربازان است و پس از آن فصلی نوین در زندگی خود برای خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز خواهید کرد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه کمک در تامین امنیت و آرامش مردم رسالت مهم شما سربازان است عنوان کرد: امنیت و آرامش مردم در عرصه گسترده نظم و امنیت در دستان شما است و از این فرصت طلایی در زندگی خود  برای خدمت هرچه بهتر به مردم به خوبی استفاده کنید.

او گفت: خیلی خوشحالم که امروز افتخار حضور در جمع سربازی شما نصیبم شد و برایتان آرزوی موفقیت و پیروزی روز افزون در همه عرصه های زندگی دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز