بیش از ۳۰۰ تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان در مناطق محروم اهدا شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۱:۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۱۰۸۳۵۸
بیش از ۳۰۰ تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان در مناطق محروم اهدا شد
بیش از ۳۰۰ تبلت و گوشی هوشمند از سوی فرهنگیان، خیران و نیکوکاران به دانش آموزان مناطق محروم اهدا شد.

به گزارش برنا؛ فرهنگیان و خیران محلاتی با مشارکت مرکز نیکوکاری تعداد ۳۰۰ دستگاه تبلت وگوشی هوشمند تهیه و به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان محلات اهدا کردند و ۶۵ فقره وام قرض الحسنه نیز به خانواده های نیازمند جهت تهیه ابزار هوشمند پرداخت شد.

پویش مردمی خرید گوشی و تبلت دانش‌آموزی در شهرستان محلات استان مرکزی راه‌اندازی و در راستای ایجاد همدلی و استمرار فرآیند یادگیری تاکنون تعداد ۳۰۰ گوشی هوشمند و تبلت، توسط فرهنگیان، خیران نیک‌اندیش، و مراکز نیکوکاری تهیه وو به دانش آموزان نیازمن اهدا شد.

 در این جهت از سوی فرهنگیان، خیران و مراکز نیکوکاری شهرستان محلات، ۶۵ فقره وام قرض الحسنه به خانواده های نیازمند جهت تهیه ابزار هوشمند برای فرزندان شان پرداخت شد.

بر اساس این گزارش، در راستای طرح همدلی مومنانه ایام کرونا،  ۸۹ دستگاه گوشی هوشمند به دانش‌آموزان کم برخوردار شهرستان سیرجان نیز اهدا شد.

تهیه، توزیع و اهدای سه دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه مودم نیز به دانش آموزان بی‌بضاعت این شهرستان از دیگر کارهای صورت گرفته در این ایام است و کمک‌های مومنانه در سطح شهرستان سیرجان با مشارکت همکاران فرهنگی و خیران نیک‌اندیش ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز