معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر مطرح کرد:

وجود ۵۶۱ پایگاه امدادی در کشور

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۸:۵۴
کد خبر: ۱۱۰۸۹۲۶
وجود ۵۶۱ پایگاه امدادی در کشور
محمد باقر محمدی گفت: در حال حاضر ۵۶۱ پایگاه فعال در سطح کشور فعال بوده که سهم این استان ۲۳ مورد است.

به گزارش برنا؛ محمد باقر محمدی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر صبح پنج شنبه در دیدار با سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: علی رغم محدودیت منابع در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، اقدامات رضایت بخشی در ارائه خدمات به جامعه هدف انجام شده است.

او با اشاره به وضعیت پایگاه های امدادی خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر ۵۶۱ پایگاه فعال در سطح کشور فعال بوده که سهم این استان ۲۳ مورد است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: داوطلبانه بودن حضور در پایگاه ها می طلبد شرایط و امکانات مطلوبی برای انجام خدمات امدادی فراهم باشد تا باعث افزایش انگیزه داوطلبان شود.

محمدی با بیان اینکه ایجاد پایگاه امدادی کوهستان در بیرجند از جمله ضروریاتی بوده که باید مد نظر قرار گیرد، افزود: با توجه به سفرهای پایان هفته مردم به کوهستان ها و ازدحام در این مکان ها، امداد رسانی به موقع به حوادث از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

او خواستار نگاه ویژه مسئولان استانی به تامین امکانات و تجهیز پایگاه های امدادی شد و گفت: علاوه بر شرایط جاده ای خراسان جنوبی، حادثه پذیر بودن استان در حوادث طبیعی می طلبد که تیم های عملیاتی و امدادی تقویت شوند.

محمدی بیان کرد: اگرچه در زمینه تامین تجهیزهای انفرادی، خودروهای امدادی و اعتبارات حمایت هایی خواهیم داشت اما با توجه به کمبود برخی از تجهیزات امدادی نیازمند همکاری مسئولان استانی هستیم.

او با اشاره به مشکلات زیربنایی برخی پایگاه ها در طبس بیان کرد: امید است بتوانیم با همکاری هر چه بیشتر مدیران استانی، نگاهی ویژه تر به خراسان جنوبی داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز