زیرساخت‌های لازم برای توسعه فعالیت‌های جوانان در فضای مجازی ایجاد شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۳:۰۰:۵۹
کد خبر: ۱۱۰۸۹۷۷
زیرساخت‌های لازم برای توسعه فعالیت‌های جوانان در فضای مجازی ایجاد شود
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: با توجه به ضرورت‌های روز، زیرساخت‌های لازم برای توسعه فعالیت‌های جوانان در فضای مجازی ایجاد شود.

به گزارش برنا؛ سیدعلی موسوی روز پنجشنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان مراغه افزود: اجرای طرح ها و برنامه ریزی مناسب برای ایجاد بستری مساعد در زمینه بهره گیری جوانان از فضای مجازی در اولویت دستگاه های متولی امر جوانان باشد.

او ادامه داد: در جهت ایجاد این بستر، رسانه ها می توانند نقش موثری در تولید محتوا ایفا کرده و برنامه های جذاب و کارآمدی برای جوانان در ایام کرونایی تولید کنند.

او اضافه کرد: بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی در وضعیت کرونایی فعلی برای اشتغال زایی جوانان امری حیاتی بوده و باید مورد اهتمام قرار گیرد.

او با بیان اینکه استفاده از ظرفیت جوانان از تاکیدات مهم رهبر انقلاب است افزود: در این راستا، انتخاب مشاور جوان در دستگاه های اجرایی و خدمات رسان گام مهمی برای بهره مندی از توان این بخش فعال جامعه بوده و باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه نیز در این جلسه گفت: با توجه به محدودیت های کرونایی در سطح کشور، استفاده از ظرفیت برنامه شاد مورد توجه خانواده ها و آموزش و پرورش و سایر نهادهای فرهنگی قرار گیرد.

موسی شعفی افزود: براساس وجود تهدیدهای موجود در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، متولیان فرهنگی باید با تولید محتوای مناسب و فاخر، سلامت فضای مجازی و نیازهای روحی و فرهنگی نسل جوان را تامین کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه نیز با اشاره به موفقیت های حوزه جوانان این شهرستان گفت: امسال، این شهرستان در حوزه های ورزش قهرمانی، ورزش بانوان، آموزش، نظارت بر اماکن ورزش و حوزه جوانان رتبه برتر استانی را کسب کرده است.

مهدی نوائی افزود: کسب امتیاز ۱۷۶ از مجموع ۲۰۰ امتیاز در بخش جوانان، این اداره را در بین ادارت ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به عنوان رتبه برتر مطرح کرده است.

او ادامه داد: هم اکنون ۱۱ تشکل مردم نهاد در این شهرستان فعال بوده که در سال جاری نیز با تلاش های آنان ۹۰ درصد از اهداف بخش جوانان تحقق یافته است.

نوایی اضافه کرد: در حال حاضر  ۶ سمن در این شهرستان در انتظار دریافت مجوز فعالیت بوده که با اضافه شده آنان، تعداد تشکل های مردم نهاد این شهرستان به ۱۷ مورد افزایش خواهد یافت.

او افزود: در سال جاری نیز ۱۴۵ پیاگاه اوقات فراغت در فضای مجازی و ۱۰ کارگاه آموزشی برای جوانان در این شهرستان تشکیل یافته اند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز