کشف پرونده سرقت از منزل

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۰۹۸۹۴
کشف پرونده سرقت از منزل
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از شناسایی سارق پرونده سرقت منزل خبر داد و گفت: با اقتدار پلیس سارق 15 سکه بهار آزادی سرقت منزل شناسایی و روانه زندان شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه مجید سعیدی،  رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: بیست و چهارم آبان ماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 127 نارمک تشکیل و با دستور قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

او عنوان کرد: محتویات پرونده حاکی از آن بود شاکی نوزدهم آبان ماه برای مدت 45 دقیقه منزلم را ترک کردم و پس از مراجعه متوجه تخریب شیشه ها و درب های ورودی اتاق ها و کمدها شدم و سریعا با مرکز فوریتهای پلیسی 110 تماس گرفتم و مشخص شد سارق یا سارقان با ورود و بر هم زدن اثاثیه منزل 15 قطعه سکه بهار آزادی به همراه مبلغ هشت میلیون تومان وجه نقد سرقت کرده اند.

رئیس پایگاه چهارم ابراز کرد: پرونده برای پیجویی و کشف جرم به دایره مبارزه با سرقت منزل ارجاع شد و کارآگاهان در گام اول تحقیقات به محل وقوع جرم رفته و در پایش صحنه سرقت و مشخص شد که سرقت داخلی بوده و سارق برای مخفی کردن رد پای خود صحنه سازی کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص که یکی از دوستان نزدیک شاکی، مرتکب سرقت شده اشت، تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و ضمن اعتراف به جرم ارتکابی محل اختفای سکه را اعلام کرد.

او افزود: متهم با صدور قرار تامین مناسب برای تحمل کیفر روانه زندان شد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز