کشف یک تن مواد مخدر در خراسان جنوبی

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۰:۴۲
کد خبر: ۱۱۰۹۹۲۰
کشف یک تن مواد مخدر در خراسان جنوبی
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس در این استان حدود یک تن انواع مواد مخدر را در هفته گذشته از سوداگران مرگ کشف کردند.

به گزارش برنا؛ سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته حدود یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شد و ماموران، ۲۰۵ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

او با بیان این که ۵۳ هزار لیتر سوخت قاچاقچیان نیز در یک هفته کشف شده است افزود: ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده‌های نفتی ۵۷ قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری ۵۴ سارق در این مدت خبر داد و گفت: سارقان دستگیر شده به ۱۳۵ فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده‌اند.

او ادامه داد: همچنین در آذر ماه ماموران پلیس خراسان جنوبی ۵۰۷ گواهینامه صادر و هزار و ۸۳۸ خودرو و ۷۵ موتورسیکلت را شماره‌گذاری کردند.

سردار فرشید گفت: صدور ۱۳۲ جلد گذرنامه و پاسخگویی به ۳۲ هزار و ۸۳۸ تماس شهروندان، عملیاتی شدن هشت هزار و ۶۳۸ تماس و ارائه ۱۴ هزار و ۲۲۳ راهنمایی تلفنی به شهروندان از دیگر اقدامات در ماه گذشته بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز