سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد:

وقوع آتش سوزی گسترده در خیابان بخارست تهران+ عکس

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۱:۳۷
کد خبر: ۱۱۱۱۵۴۳
وقوع آتش سوزی گسترده در خیابان بخارست تهران+ عکس
جلال ملکی از وقوع حادثه آتش سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان بخارست خبر داد.

به گزارش برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: ساعت 9:28 یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان بخارست، خیابان ششم به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

او افزود: بلافاصله 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی تصریح کرد: محل آتش سوزی ساختمانی 5 طبقه با کاربری اداری بود. که دو طبقه زیر زمین هم کف داشت و در طبقه منفی 2 یک باشگاه ورزشی وجود داشت که دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود و حریق به بخش مجاور که محل نگهداری کاغذ و بایگانی این ساختمان بود نیز سرایت کرده و در حال گسترش بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: دود بسیار غلیظی کل ساختمان را فراگرفته و به ساختمان های مجاور نیز نفوز کرده و عدم ایمنی را به وجود آورده بود.

او بیان کرد: آتش نشانی با توجه به تجهیزات موجود عملیات را آغاز کرده و با نفوذ به طبقه منفی 2 عملیات اطفا را انجام دادند این در حالی بود که تعداد 35 نفر از کارمندان این ساختمان در وضعیت نا ایمن داخل ساختمان گرفتار شده بودند.

ملکی گفت: تعدادی از این افراد در لحظات اولیه از ساختمان خارج شده و باقی افراد به پشت بام منتقل شدند و با احتیاط به وسیله نردبان هیدرولیکی توسط آتش نشانان خارج  شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در پایان افزود: در حال حاضر حریق اطفا شده و آتش نشانان در حال لکه گیری هستند.

آتش سوزی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز