رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

پرواز پراید از روی تونل توحید

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۴۱۷۳
پرواز پراید از روی تونل توحید
رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد سواری پراید بعلت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در روی تونل توحید خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر در خصوص این خبر گفت: در ساعت 06:30 صبح امروز  در پی در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره برخورد شدید سواری پراید  با گاردریل های مسیر جنوب به شمال نواب روی تونل توحید مسیر ورودی به تونل ، بلافاصله این تصادف به تیم های کارشناسی منطقه 10 اعلام گردید و بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

او افزود: با حضور کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت خستگی و خواب آلودگی و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به شدت با جدول میانی اتوبان برخورد و پس از فاصله گرفتن چند لحظه ای از سطح راه  مجدد بر روی جداول مقابل می افتد و متوقف می گردد  .

رنجبر ادامه داد: در این حادثه راننده پراید از شوک این حادثه، لحظاتی بیهوش شده و با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در همان محل  و به صورت سرپایی مداوا می گردد .

او گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی  و خواب آلودگی  اعلام کرده است.

رنجبر در پایان از رانندگان خواست: هیچ گاه با حالت خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی نکرده و در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز