توقیف محموله ۵۱۲کیلویی تریاک در بزرگراه حکیم تهران

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۳:۱۳
کد خبر: ۱۱۲۳۶۴۷
توقیف محموله ۵۱۲کیلویی تریاک در بزرگراه حکیم تهران
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و کشف 512 کیلو تریاک از خودروی متهم خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد افیونی با سفر به استان های جنوبی کشور، مقادیری مواد مخدر خریداری و قصد دارد با یک دستگاه خودرو آریسان به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت .

او عنوان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، مسیر حرکت خودروی متهم شناسایی و در رصد های اطلاعاتی به دست آمد،  متهم قصد دارد از سمت  غرب تهران وارد تهران شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه رصدهای اطلاعاتی ادامه داشته تا اینکه بامداد گذشته به دست آمد که  خودروی متهم  در حال تردد در  بزرگراه "حکیم" می باشد، افزود: تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر به اتوبان حکیم اعزام و موفق شدند و در یک عملیات پلیسی خودروی متهم را  متوقف و در بازرسی از داخل آن 512کیلو و 400 گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ حسنوند خاطر نشان کرد: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و تحقیقات از متهم در جهت دستگیری دیگر مرتبطین پرونده کماکان ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز