بیانیه مجمع ملی جوانان به مناسبت آغاز دهه فجر

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۳:۵۸
کد خبر: ۱۱۲۹۷۷۷
بیانیه مجمع ملی جوانان به مناسبت آغاز دهه فجر
مجمع ملی جوانان به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش برنا؛  در متن این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

دهه فجر انقلاب اسلامی، دهه ماندگار در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و اوج بالندگی و افتخارآفرینی ملت بصیر و دین باورمان است که در بهمن ۱۳۵۷ با خیزش عظیم ملت بزرگ ایران و با ایثار خون شهدا شکل گرفته است. ایران اسلامی به عنوان مردمی‌ترین نظام حکمرانی جهان فراز و نشیب های گوناگونی را در حوزه‌های مختلف با هدایت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و تدابیر رهبر معظم انقلاب و با حضور و مشارکت همیشگی مردم متعهد به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب پشت سر گذاشته و امروز انقلاب اسلامی ایران پس از ۴۲ سال که از عمر پربرکت و افتخارآمیز آن می‌گذرد توانسته است بیش از هر زمان دیگری جایگاه تاثیرگذار و تعیین‌کننده خود در عرصه تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را تحکیم بخشد و با پیام الهام‌بخش و عزت‌آفرین خود موجب حرکت عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی ملت‌های ستمدیده و مظلوم جهان شود. مهمترین پیام انقلاب، دین‌باوری، تکیه بر مردم و خودباوری بوده است.

در جریان این استقلال، بالندگی و تحول¬خواهی، نقش و جایگاه جوانان از شروع نهضت تا پیروزی انقلاب اسلامی، از هشت سال دفاع مقدس تا امروز و در تمام برهه‌های حساس انقلاب بر احدی پوشیده نیست. این جوانان برومند این مرز و بوم بوده اند که با همت والای خود در همه‌عرصه ها با تمام توان عزت و سربلندی ایران اسلامی را رقم زده‌اند. ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان رشید ایرانی به منزله یک منبع غنی از استعدادهای بزرگی است که باید شناخته، شکوفا و بالنده شود تا مسیر پیشرفت و اعتلای کشور هموار، و عظمت این جریان فکری و انقلابی بر همگان آشکار شود. توجه شایسته به جوانان، دمیدن روح امیدواری و زنده نگه داشتن بلندپروازی در آنها و جلب مشارکت جدی‌شان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... نیاز مبرم امروز جامعه ایرانی است که بیش از همیشه ضرورت آن احساس می‌شود.

همزمان با گام دوم انقلاب و توجه و تاکید ویژه‌ای که رهبر انقلاب به جوانان و استفاده از ظرفیت‌های آنان داشته‌اند، مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان که برای اولین بار و با پشتوانه بیش از 3200 سازمان مردم‌نهاد در حوزه جوانان تشکیل شده، تمام اهتمام خود را در راستای تحقق همین هدف نهاده است؛ بهره‌مندی از استعدادها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان در عرصه‌های گوناگونِ مورد نیاز کشور به منظور ساختن ایرانی عزتمندتر و سربلندتر از همیشه و در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی مورد تاکید این مجمع بوده و هست و با همراهی جریان جوان و توانمند کشور حل مشکلات و معضلات موجود و ساختن آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی را دنبال می‌کند.

 مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز