دبیرکل مجمع ملی جوانان خبر داد:

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی تا پایان ۲۲ بهمن/ سفر مجمع ملی جوانان به ۵ استان/امیدواریم مجلس مصوبه بودجه مجمع ملی جوانان را تصویب کند

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۵:۵۹:۰۵
کد خبر: ۱۱۳۰۵۲۲
توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی تا پایان ۲۲ بهمن/ سفر مجمع ملی جوانان به ۵ استان/امیدواریم مجلس مصوبه بودجه مجمع ملی جوانان را تصویب کند
راشد پرستار گفت: با همکاری بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان امام بسته های معیشتی تا پایان بهمن ماه در تمام استان ها توزیع می شود که تعداد آنها به 10 هزار بسته می رسد.

به گزارش برنا؛ راشد پرستار، دبیرکل مجمع ملی جوانان در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اقدامات این مجمع در دهه فجر گفت: مجامع استانی از 12 تا 22 بهمن، همزمان با آغاز دهه گرامی فجر دیدار با خانواده معزز شهدا و غبارروبی مزار شهدا را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مجمع ملی جوانان به مناسبت دهه فجر به 5 استان همدان، کرمانشاه، کردستان، ایلام و لرستان سفر خواهد کرد تا با خانواده شهدا و ولی فقیه هر استان دیدار کند همچنین ملاقات با نمایندگان مجلسی که در حوزه انتخابیه خود حضور دارند، از اولویت های ماست که انشاالله در این سفرها به وقوع خواهد پیوست. 

پرستار تصریح کرد: برگزاری نشست با سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان از دیگر اقداماتی است که در این دهه مبارک انجام خواهیم داد. 

این عضو مجمع ملی جوانان در ادامه گفت: برپایی و افتتاح نمایشگاه دهه فجر در استان اردبیل 14 بهمن ماه انجام می شود و همچنین قرار است 23 بهمن ماه کنوانسیون رامسر را گرامی بداریم و حتما پیامی را در این زمینه منتشر خواهیم کرد به طور کلی تمام این ماموریت ها به مجامع استانی نیز ابلاغ شده تا هرچه باشکوه تر این دهه را گرامی بداریم.

او از تخصیص بودجه برای مجمع ملی جوانان خبر داد و افزود: پیرو بررسی بودجه 1400 که این روزها در کمیسیون تلفیق در حال انجام است، جلسه ای با نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله خانم الهیان داشتیم تا مجمع ملی جوانان هم بودجه دریافت کند و با پیشنهادات نمایندگان مصوبه ای تحت عنوان بودجه سازمان های مردم نهاد ثبت شد که امیداواریم مجلس انقلابی جوان باور باشد و این مصوبه را درخصوص ردیف اعتبار مستقل مجمع ملی جوانان تصویب کند.

پرستار در پایان از اقدامات دیگر مجمع ملی در دهه فجر نام برد و گفت: توزیع بسته های معیشتی و ارزاق در تمام استانها از جمله اقدامات دیگر مجمع ملی است و همچنین قرار است با همکاری بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان امام بسته های معیشتی تا پایان بهمن ماه در تمام استان ها توزیع شود که تعداد آنها به 10 هزار بسته می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز