کشف مزرعه بزرگ ماینر در استان مرکزی

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۱:۱۶
کد خبر: ۱۱۳۱۹۴۰
کشف مزرعه بزرگ ماینر در استان مرکزی
فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 1035 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش 103 میلیارد و 500 میلیون ریال در عملیات پلیس در شهرستان "ساوه" خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت:‌ با ادامه یافتن طرح های مبارزه با استفاده غیزمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه در انجام تحقیقاتی از نگهداری تعدادی از این دستگاه ها در محلی واقع در یک جاده روستایی در شهر "غرق آباد" مطلع شدند.

او افزود: در تحقیقات تکمیلی پلیس این محل شناسایی شد و با مجوز قضائی مورد بازرسی قرار گرفت و تعداد 1035 دستگاه استخراج ارزی دیجیتال که در داخل تعدادی کانکس قفسه بندی شده،‌ در حال فعالیت بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد‌:‌ در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار مفخمی شهرستانی در ادامه به عملکرد پلیس در برخورد با استفاده کنندگان غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در سال جاری اشاره داشت و گفت:‌ از ابتدای سال تاکنون در عملیات های متعدد پلیسی تعداد 2935 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش 169 میلیارد ریال کشف شده است و تعداد 31 نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز