تعقیب و گریز در تهران

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۹:۵۲
کد خبر: ۱۱۳۲۱۲۱
تعقیب و گریز در تهران
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 190 کیلو "حشیش" و دستگیری یک قاچاقچی در تعقیب و گریز در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" اظهار داشت: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد، یکی از مجرمان حرفه ای مواد مخدر قصد دارد مقادیری  مواد مخدر از استان های جنوبی کشور تهیه و با یک دستگاه خودروی سواری به شهر تهران منتقل کند که در این رابطه  پرونده ای تشکیل و تیمی از معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

او عنوان کرد: با رصد های اطلاعاتی مشخص شد، متهم محموله را از استان های جنوبی کشور تهیه و قصد دارد با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری از طریق محورهای مواصلاتی جنوب تهران وارد شهر تهران شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ابراز داشت: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی محور حرکتی وی،  چند تیم از ماموران  عملیات ویژه  پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به محورهای جنوبی  تهران اعزام و در معبرها مستقر شدند.

حسنوند تصریح کرد: مراقبت های ویژه پلیسی آغاز تا اینکه روز گذشته خودروی متهم وارد  عوارضی "تهران–قم" شد و  بلافاصله ماموران دستور توقف خودرو را صادر و پس از مدتی تعقیب و گریز خودرو متهم متوقف و راننده آن دستگیر شد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از داخل خودروی متهم  190 کیلو حشیش کشف کردند، افزود: متهم برای تکمیل تحقیقات پلیسی به  مقر پلیس تهران بزرگ منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز