دستگیری چندین قاچاقچی موادمخدر

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۲:۳۱:۱۱
کد خبر: ۱۱۳۵۶۱۴
دستگیری چندین قاچاقچی موادمخدر
تکاوران پلیس با متلاشی کردن یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی در شهرستان ایرانشهر، 4سوداگر مرگ را دستگیر و مقدار یک تن و206 کیلو تریاک را کشف کردند.

به گزارش برنا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "ایرانشهر" با اشراف اطلاعاتی به سرنخ هایی مبنی بر قاچاق محموله سنگین مواد مخدر، از شهرستان  مذکور به مرکز کشور دست یافتند.

او افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ، پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی و رصد مناطق صعب العبور، سرانجام عصر روز گذشته اعضای این باند بزرگ قاچاق را که بوسیله 3 دستگاه پژو 405 حوالی روستای "خیرآباد" ایرانشهر در حال انتقال محموله مواد مخدر بودند، شناسایی و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعضای این باند مسلح پس از طی مسافتی در یک منطقه کوهستانی در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.

سردار طاهری عنوان کرد: در این عملیات نفس گیر که یک ساعت ادامه داشت با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، 4 نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان یک تن و 206 کیلو و 115گرم تریاک را به همراه 2 قبضه سلاح کلاش با 76 فشنگ جنگی کشف کردند.

او با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر گفت: غیور مردان نیروی انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز