عامل تعرض به زن تهرانی دستگیر شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۲۱:۳۰:۴۳
کد خبر: ۱۱۳۵۶۹۴
عامل تعرض به زن تهرانی دستگیر شد
رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق به عنف خبر داد.

 

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی گفت: بیست و سوم آذر ماه خانمی 30 ساله  پس از ارائه شکوائیه متشکله در دادگاه کیفری یک استان تهران به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران مراجعه و در تحقیقات بعمل آمده اظهار داشت ساعت 1830 مورخه بیست و یکم آذر ماه از شهرری به مقصد باقرشهر سوار بر یکدستگاه خودروی تیبا عبوری شدم، در بین راه راننده با تغییر ناگهانی مسیر و تهدید چاقو، من را به بیابان های اطراف کهریزک برده و علیرغم التماس و خواهش مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و پس از سرقت تلفن همراه در همان محل رهایم کرده و متواری شد.

او افزود: با عنایت به حساسیت و اهمیت موضوع، بلافاصله شناسایی و دستگیری متهم بصورت ویژه در دستورکار کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی پایگاه نهم قرار می گیرد و با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم اولین مظنون به نام سیامک ساکن کهریزک شناسایی می شود .

سرهنگ گودرزی عنوان کرد : تصاویر سیامک استخراج و معلوم شد نامبرده دارای یک دستگاه خودروی تیبا می باشد و تصویر نامبرده مورد شناسایی شاکیه قرارگرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از انعکاس موضوع به مرجع قضایی، دستور دستگیری سیامک اخذ و چهاردهم دی ماه وی دریک عملیات پلیسی در منطقه شورآباد کهریزک دستگیر و در بازجویی ابتدا منکر موضوع بوده، اما با توجه به قرائن و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به اذیت و آزار شاکیه و سرقت از او اعتراف کرد .

سرهنگ کارآگاه گودرزی با اشاره به اینکه با تکمیل تحقیقات و ارسال پرونده به دادگاه، متهم روانه زندان شد، گفت: از شهروندان خواست برای سفرهای درون شهری حتما از خودروهای تاکسی و یا آژانس های مسافر بری استفاده نمایند تا شاهد چنین وقایعی نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز