معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش:

روند درس خواندن در ایام عید تعطیل نیست

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۵:۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۱۳۸۳۷۳
روند درس خواندن در ایام عید تعطیل نیست
رضوان حکیم‌زاده گفت: در تعطیلات نوروز 1400 برای دانش آموزان فعالیت‌هایی با عناوین «عید و داستان» و «عید و هنر» لحاظ می‌شود.

به گزارش برنا؛ طی روزهای اخیر محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش از عدم برگزاری کلاس‌های مجازی در تعطیلات عید نوروز خبر داد. این اظهارنظر وزیر آموزش و پررش در حالی مطرح می‌شود که بسیاری از کارشناسان و مسئولان آموزش و پرورش از تنزل کیفیت آموزشی در ایام کرونا خبر می‌دهند. از سوی دیگر بیم غفلت از روند تعلیم و تربیت در تعطیلات عید باعث بروز مشکلات متعدد در روند تحصیل دانش آموزان می‌شود.

رضوان حکیم‌زاده، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش درباره تکالیف دانش آموزان در تعطیلات نوروز 1400 به خبرنگار برنا گفت: در چند سال اخیر در ایام عید تکالیف متعدد برای دانش آموزان تدارک دیده می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش افزود: تکلیف به شکل سنتی و نوشتن مشق را در ایام عید برای دانش‌آموزان توصیه نمی‌ کنیم.

حکیم‌زاده ادامه داد: در سال‌های گذشته فعالیت‌های دانش آموزان در این ایام  تحت عنوان «عید و داستان» مدنظر قرار گرفته می‌شد. امسال هم فعالیت‌ «عید و داستان» در ایام عید برای دانش آموزان پیگیری  می‌شود

 او افزود: در عید 1400 مقوله‌ای با عنوان «عید و هنر» نیز جزو تکالیف دانش آموزان قرار می‌گیرد. البته این مقوله با تمرکز بر روی تقویت مهارت آموزی دانش آموزان لحاظ می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش تصریح کرد: روند درس خواندن در ایام عید تعطیل نیست بلکه اقدامات در راستای تقویت مهارت و آگاهی دانش آموزان مدنظر قرار گرفته می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز