امضای تفاهم نامه همکاری وزارت کار با صندوق بیمه روستاییان و عشایر با هدف توسعه و ارتقاء سطح سلامت و ایجاد نشاط اجتماعی

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۴:۵۰:۱۰
کد خبر: ۱۱۳۸۴۱۳
امضای تفاهم نامه همکاری وزارت کار با صندوق بیمه روستاییان و عشایر با هدف توسعه و ارتقاء سطح سلامت و ایجاد نشاط اجتماعی
صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر به منظور توسعه و ارتقاء سطح سلامت و ایجاد نشاط اجتماعی در بین کارگزاران، کارکنان، مستمری بگیران با مجموعه‌های ورزشی و تفریحی کارگران کشور قرارداد همکاری امضا کرد.

به گزارش برنا؛ علی شیرکانی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نیز با بیان اینکه امیدواریم این تفاهمنامه سبب خیر شود، گفت: طبق این قرارداد صندوق از خدمات مجموعه‌های ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت آزمایشی برای یک سال استفاده خواهد کرد تا از این طریق میزان و سطح استقبال جامعه هدف خود را مورد ارزیابی قرار دهیم، درصورت استقبال بیمه‌شدگان علاوه بر تمدید این قرار داد مبلغ آن را نیز افزایش خواهیم یافت.

او ادامه داد: نحوه بهره مندی از این تسهیلات به زودی برای روستاییان پیامک خواهد شد .

شیرکانی با اشاره به بحران کرونا در کشور ادامه داد: هرچند که کرونا استفاده از بسیاری از خدمات ورزشی و تفریحی را  تحت الشعاع قرار داده است امیدواریم که هرچه زودتر این بحران برطرف شود و به روال عادی زندگی برگردیم.

او تاکید کرد: مطمئن هستیم که پس از کرونا یک تقاضای بزرگ و نهفته در استفاده از مجموعه‌های خدماتی و ورزشی ظهور خواهد یافت و ما از هم اکنون برای آن روز برنامه‌ریزی می‌کنیم .

ابراهیم صادقی فر، معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم که با حضور علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان برگزار شد، گفت: این تفاهم نامه در راستای ارائه خدمات رفاهی به اعضای صندوق بیمه اجتماعی است و طبق آن تمامی کارگزاران، کارکنان، مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی در سراسر کشور، می‌توانند از ظرفیتها و خدمات مجموعه‌های ورزشی و فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره‌مند شوند.

او ادامه داد: توجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سلامت کارگران، روستاییان و عشایر کشور فراتر از یک تفاهم نامه است و یک جریان سازنده و فراگیر خواهد بود.

معاون فرهنگی – اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: امیدواریم در افق آینده این مسئله را وسیع‌تر در نظر بگیریم و بتوانیم این خدمات را برای تمام بیمه شدگان ارائه دهیم، امروز نیز آماده‌ایم با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی خدمات ورزشی خود را به جامعه هدف ارائه دهیم.

صادقی‌فر افزود: در این تفاهمنامه معنی بسیار خوب درکنار هم بودن وجود دارد این که هر دو مجموعه می‌تو‌انند در تعامل با هم از مجموعه‌ها و ظرفیت های یکدیگر استفاده کنند.

او افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دستور وزیر حوزه‌های مربوط به ورزش را تغییر ماهیت داد ، بحث کارگران، روستاییان و بازنشستگان را مطرح کرد تا از این گروه دعوت کنیم که برای نشاط و شادابی خود تلاش کنند. امروز نیز این امکانات را در  اختیار صندوق بیمه اجتماعی قرار می‌دهد تا بتوان به طور دقیق‌تری برای توسعه سلامت و شادابی خانواده های روستاییان و عشایر تلاش کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افزایش هزینه خدمات ورزشی گفت: باتوجه به این که هزینه‌های ورزشی افزایش یافته است ما برخی از این خدمات را به طور رایگان در اختیار کارگران و فرزندان بازنشستگان به ویژه در مناطق محروم و روستایی و عشایری قرار می‌دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز