معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی:

هنرمندان نام ایران را صدرنشین صنایع دستی جهان کرده‌اند

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۱۴۰۴۰۳
هنرمندان نام ایران را صدرنشین صنایع دستی جهان کرده‌اند
پویا محمودیان گفت: تلاش چهره های هنری و اساتید صنایع دستی امروز نام ایران را در هنر جهان درخشان کرده و صدرنشین هنر دست در جهان کرده است.

به گزارش برنا؛ پویا محمودیان، معاون وزارت میراث فرهنگی در مراسم اختتامیه جشنواره صنایع دستی در موزه ملی ایران گفت: در این روزها ما مدیون کادر درمان و پرستارانی هستیم که در برابر کرونا ایستادگی و جان فشانی می کنند. فجر مجالی برای چهره هایی است که آفرینش و هنر را اولویت قرار داده اند. 

او افزود: تلاش این چهره ها است که ایران را صدرنشین صنایع دستی در جهان کرده است و شایسته این امر هستند که جشنواره ای درخور برای این هنرمندان بزرگ برگزار شود.

این مقام مسئول در وزارت میراث فرهنگی خاطرنشان کرد: پیام این جشنواره این است که این عزیزان تسلیم تاریکی و سیاهی نشده اند و علاوه بر وجود مشکلات فراوان اما باز هم تولیدات و تلاش ها متوقف نشد. ما افتخار می کنیم که امید را از دست نداده ایم و علیرغم تمامی مشکلات باز هم توانستیم جشنواره را به سرانجام برسانیم و چراغ های این جشنواره در سال آینده با تلاش شما هنرمندان روشن خواهد ماند.

محمودیان تصریح کرد: امروز صنایع دستی روزهای سختی را تجربه می کند اما ثبت جهانی شهرها و روستاها سبب شده است تا صنایع دستی ایرات در جهان درخشان شود و اگر حمایت وزیر میراث فرهنگی از عرصه صنایع دستی نبود شاید بسیاری از این عرصه ها برای موفقیت فراهم نمی شد.

//انتهای پیام:5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز