معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

ارائه تسهیلات بانکی به کارآفرینان برتر ملی و استانی/ منتظر تصویب بسته حمایتی اشخاص کارآفرین از سوی دولت هستیم

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۲:۱۳
کد خبر: ۱۱۴۰۸۲۰
ارائه تسهیلات بانکی به کارآفرینان برتر ملی و استانی/ منتظر تصویب بسته حمایتی اشخاص کارآفرین از سوی دولت هستیم
عیسی منصوری گفت: یک بسته حمایتی از اشخاص کارآفرین با همکاری همه دستگاه‌های ذی ربط بخش خصوصی آماده کردیم که در کمیسیون اقتصادی دولت به تصویب رسیده است و هم اکنون منتظر تصویب آن در دولت هستیم.

به گزارش برنا؛ عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به آخرین وضعیت بسته حمایتی از اشخاص کارآفرین گفت: یک بسته حمایتی از اشخاص کارآفرین با همکاری همه دستگاه‌های ذی ربط بخش خصوصی آماده کردیم که در کمیسیون اقتصادی دولت به تصویب رسیده است و هم اکنون منتظر تصویب آن در دولت هستیم.

او افزود: در این بسته، متفاوت از روالی که تاکنون وجود داشته قرار نیست از بنگاه‌ها حمایت شود بلکه بنا داریم از شخص کارآفرین حمایت کنیم و کارآفرینان با هویت رسمی به صورت سیستمی در داخل و در جهان معرفی شوند همچنین در این بسته امکان صدور روادید به صورت تسهیل شده، امکان برخورداری از تسهیلات بانکی به روش تسهیل شده و... فراهم است و امیدواریم این بسته شروع جدیدی برای حمایت از کارآفرینان باشد تا قابلیت‌های فردی آنها به نمایش گذاشته شود.

منصوری تصریح کرد: در سال‌های گذشته برنامه اشتغال روستایی را دنبال کردیم و حدود 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود کم در اختیار کارفرمایان و کارآفرینان روستایی قرار دادیم همچنین در بخش شهری تبصره 18 را داشتیم که معادل 1 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی به آنها اختصاص دادیم و از سال‌ 97 تاکنون این برنامه‌ها که جنس تامین مالی و بانکی بوده تامین شده است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال درمورد برنامه‌های آتی این معاونت در حمایت از کارآفرینان گفت: آنچه که اکنون در دستور کار خود داریم این است که از اشخاص کارآفرین حمایت کنیم تا منزلت اجتماعی آنها مورد توجه قرار گیرد مثلا صدور روادید ورود به کشورها و واردات تکنولوژی برای آنها تسهیل شود، در شرکت‌هایی که کارآفرینان وجود دارند مسائل گمرکی تسهیل شود و سایر اقداماتی در این خصوص که در برنامه‌های آتی خود داریم.

منصوری در پایان با اشاره به تسهیلات ویژه فرد کارآفرین برتر گفت: براساس برنامه ریزی‌هایی که انجام دادیم قرار است شخص کارآفرین برتر ملی و همینطور استانی بتواند با کارت شناسایی خود از منابع اعتبار بانکی استفاده کند.

//انتهای پیام: 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز