رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر:

۲۶ مصدوم حوادث زمستان با بالگردهای هلال‌احمر امداد رسانی شدند

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۱۴۸۲۳۲
۲۶ مصدوم حوادث زمستان با بالگردهای هلال‌احمر امداد رسانی شدند
مهدی ولی پور از انتقال ۲۶ مصدوم انواع حوادث و بیماران بدحال در مناطق صعب‌العبور و سخت گذر سراسر کشور با بالگردهای امدادی هلال‌احمر به مراکز درمانی و بیمارستانی خبر داد.

به گزارش برنا؛ مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمربا اعلام آخرین گزارش خدمات امداد و نجات هوایی هلال احمر در اجرا و برگزاری طرح ملی امداد و نجات زمستانه این جمعیت از ۲۰ آذر تا ۱۶ اسفند ماه گفت: در این مدت، همه عملیات پروازی ۴۰۰ سورتی پرواز در مدت زمان ۳۴۰ ساعت بوده است.

او ادامه داد: در این پروازها ۲۶ مصدوم و بیمار به مراکز درمانی منتقل و ۱۳ تن اقلام برای امدادرسانی به آسیب دیدگان و متاثرین از حوادث طبیعی، جوی و اقلیمی و ۷۶۰ نیروی عملیاتی به منظور امدادرسانی به هموطنان جابه جا شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: بالگردها و خلبانان مهروز و تیز پرواز امداد هوایی بعنوان پشتیبان در سلسله عملیات امدادی جمعیت هلال احمر به ویژه امدادرسانی به  زلزله زدگان سی سخت استان کهگیلویه و بویر احمد و برف و بوران استان تهران حضور داشته است.

ولی پور با بیان انیکه امداد هوایی یکی از سریع ترین و آسان ترین شیوه امداد رسانی در جهان است که هنگام وقوع انواع حوادث می توان از پایگاه های امداد هوایی در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات رسانی به آسیب دیدگان را ارائه کرد، توضیح داد: همه هموطنان می توانند در صورت قرار گرفتن در وضعیت های عمومی و اضطراری انواع حوادث و سوانح با شماره تلفن ۱۱۲ مرکز پاسخگویی به حوادث سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر و شعب این جمعیت در سراسر کشور تماس گیرند.

منبع: ایرنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز