رئیس سازمان برنامه و بودجه:

پرداخت پاداش یا حق کرونای ماموران راهور امروز انجام می‌شود

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۱۵۱۸۷۳
پرداخت پاداش یا حق کرونای ماموران راهور امروز انجام می‌شود
محمد باقر نوبخت در خصوص پاداش یا حق کرونای ماموران راهور گفت: درخواست پرداخت پاداش کرونا و رقم مورد درخواست پلیس راهور امروز انجام می شود.

به گزارش برنا؛ پانزدهمین همایش روسای پلیس راهور با حضور سردار سیدکمال هادیان فر رییس پلیس راهور ناجا برگزار شد.

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، در این همایش گفت: این هشتمین سالی است که به بهانه جمع بندی فعالیت های ناجا و همکارانمان در راهور من در این همایش حضور دارم.

او افزود: در روزهای پایانی سال تمامی مسئولان برای رفع خستگی و استقبال از نوروز بار سفر میبندند تا با نیروی مضاعف وارد سال جدید شوند اما نیروی پلیس این رفع خستگی را ندارد و کار آن ها نیز شروع می شود و مراتب تشکرم را ابراز می کنم که این تشکر به نوعی از سوی دولت است.

نوبخت تصریح کرد:مطالب عنوان شده به نوعی توافق من با سردار هادیانفر است و باعث خرسندی است که در کاهش تصادفات موثر بودیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در زمینه پاداش یا حق کرونای ماموران راهور گفت: درخواست پرداخت  پاداش کرونا و رقم مورد درخواست پلیس راهور امروز انجام می شود.

نوبخت خطاب به ماموران راهور افزود: خوشبختانه در عملکرد خود موثر بودید در روزهای گرم تابستان و روزهای سرد و یخبندان حضور داشته و آرامش را در سطح جاده ها برقرار کرده و کرونا نیز وظایف شما را مضاعف کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: در حالی تولید ناخالص داخلی کشورهای صنعتی منفی شد که در این شرایط که در تحریم نیز بودیم، موفق عمل کردیم.

او  ادامه  داد: اکنون با یک بیستم درآمدهای نفتی، کشور را اداره می کنیم و باید با یکصد و چند میلیارد دلار که در اختیار است،  حقوق کارمندان را داده و طرح های عمرانی را سر وقت اجرا کنیم، به جای صد و چند میلیارد با چند میلیارد باید همه این مسائل را حل و فصل کنیم هر چند در بخش عمرانی، برخی طرح ها در حال افتتاح است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز