فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد:

شهادت ۶۰ نفر از اعضای نیروی انتظامی در سالجاری

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۱:۱۹
کد خبر: ۱۱۵۱۹۵۸
شهادت ۶۰ نفر از اعضای نیروی انتظامی در سالجاری
سردار حسین اشتری گفت: امسال ۶۰ نفر از همکاران نیروی انتظامی به شهادت رسیده اند. شهدای ما جوان و از متولدین دهه ۷۰ و۸۰ بودند.

به گزارش برنا؛ مراسم  گرامیداشت روز شهید با حضور سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی؛ سعیداوحدی، رییس سازمان بنیاد شهید و حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز یکشنبه ۲۴ اسفند در هتل اسپیناس برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی در این نشست ضمن خیر مقدم به خانواده شهدا گفت: نیروی انتظامی تهران بزرگ توجه ویژه ای به خانواده شهدا دارد. تمامی همکاران هم اجرشان با شهدا باشد.

او ادامه داد: اجر زنده نگهداشتن یاد خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست. شهدا و خانواده شهدا به این تجلیل نیاز ندارند بلکه ما می خواهیم به شهدا بگوییم که به یاد شما هستیم. راه شهدا راه خداوند بوده است. شهدا به دنبال جاه و مقام و ثروت اندوزی نبودند.

اشتری افزود: چه کسی حاضر است جان خود را برای مال دنیا بدهد. شهدا نظر به وجهه الله دارند. امسال ۶۰ نفر از همکاران ما به شهادت رسیده اند. شهدای ما جوان و در دهه ۷۰  و۸۰ متولد شده اند. آنان مسیر دیگر را طی کرده و هدفشان رضای خدا بوده است. برای خانواده های شهدا شهادت عزیزان دشوار است. هرچند تسکین خانواده شهدا این است که عزیزشان برای امنیت کشور و رضای خدا رفته اند.

او‌خطاب به خانواده شهدا گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و حافظ جان ، مال و ناموس مردم است. شهدا با خدا معامله کرده اند و ما امروز به خادمی شهدا افتخار می کنیم.

به گفته او در مواجه با مشکلات اگر به خانواده شهدا خدمت کنیم مشکلات ما حل می شود. امروز دشمنان این مملک‌ به دلیل وجود شهدا و رهنمون های مقام معظم رهبری نمی توانند کاری از پیش ببرند. بیش از ۸ هزار شهید نیروی انتظامی در ایام دفاع مقدس و ۵ هزار شهید هم بعد از دوران تقدیم کشور شدند.

//انتهای پیام:5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز