رئیس پلیس راهور مطرح کرد:

تردد به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است/ برقراری محدودیت‌های شبانه در ایام نوروز

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۱۵۲۱۲۵
تردد به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است/ برقراری محدودیت‌های شبانه در ایام نوروز
سید کمال هادیانفر گفت: پیش از تاکید بر پرهیز از سفر تا این لحظه به ما ابلاغ شده است تردد در میان شهرهای زرد و آبی مانعی ندارد و فقط شهرهای نارنجی و قرمز تردد ممنوع است.

به گزارش برنا؛ سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور در حاشیه پانزدهمین همایش روسا و مدیران پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران درباره اهداف این همایش گفت: این همایش سالانه با حضور فرمانده ناجا و سایر مسئولان و روسای پلیس راه و راهور برگزار می‌شود و برای هماهنگی‌ها و آمادگی‌ها در نوروز هر سال است. امسال تاکید بر پرهیز از سفرهای نوروزی و محدودیت‌های کرونایی است و همکاران ما نیز با آمادگی کامل در 236 هزار کیلومتر راه‌های کشور و 1247 شهر انجام وظیفه می‌کنند. بیشتر هماهنگی میان سازمان‌ها و دستگاه‌ها و پلیس راه و راهور و همچنین ارائه خدمات ویژه‌ای که برای مردم مانند شماره‌گذاری درنظر گرفته‌ایم، در دستور کار است.

هادیانفر درباره سفرهای نوروزی ادامه داد: پیش از تاکید بر پرهیز از سفر تا این لحظه به ما ابلاغ شده است تردد در میان شهرهای زرد و آبی مانعی ندارد و فقط شهرهای نارنجی و قرمز تردد ممنوع است. همچنین در شهرهای مسافرپذیری که در مرز وضعیت نارنجی قرار دارند مانند شهرهای شمالی از جمله گیلان، مازندران و گلستان و همچنین شهرهای شیراز، اصفهان و خراسان رضوی ترددها شامل محدودیت می‌شوند. درنهایت 25 اسفند آمار و اطلاعات دقیق اطلاع‌رسانی می‌شود.

او افزود: در تمامی شهرها با هر وضعیت رنگی محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد وجود دارد و درباره این محدودیت‌ها اعمال قانون به شکل قاطعانه است و جریمه تردد شبانه در شهرهای قرمز یک میلیون تومان، در شهرهای نارنجی 500 هزار تومان و در دیگر شهرها 200 هزار تومان است. این وضعیت در شرایط فعلی در حال اجرا است اما بعضی شهرها در چند روز آینده وارد وضعیت نارنجی می‌شوند و اطلاع‌رسانی درباره وضعیت شهرها روزانه اعلام خواهد شد. امیدواریم مردم مانند سال 99 که 67 درصد کاهش ترددها و سفرهای نوروزی را شاهد بودیم، همکاری کنند.

هادیانفر در ادامه درباره وضعیت مراکز خدمات رسانی به مردم عنوان کرد: تا روزهای پایانی سال در حوزه خدمات رسانی تمام تلاش خود را می‌کنیم و حتی درباره شماره‌گذاری خودروها ساعات کاری به ساعت 17 افزایش دادیم و حتی تمام تلاش خود را برای رساندن خودروهای نوشماره به صاحبان آن‌ها می‌کنیم. حضور نیروهای پلیس در معابر و خیابان‌ها برای رسیدگی به تصادفات 24 ساعته است و در ایام نوروز نیز سایت راهبر 120 آمادگی پاسخگویی به تمامی تماس‌ها است.

رئیس پلیس راهور ناجا درباره سامانه پیامکی بیان کرد: تا امسال نزدیک به 70 میلیون پیامک ارسال شده است و تمامی خودروهایی که جریمه شده‌اند بلافاصله پس از ثبت شدن در سیستم برای صاحبان آن‌ها پیامک ارسال می‌شود.

//انتهای پیام:5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز