سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

۷۵۰۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شدند/ ۹۷ نفر دیگر جان خود را از دست دادند

۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۳:۰۵:۴۱
کد خبر: ۱۱۵۶۲۶۹
۷۵۰۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شدند/ ۹۷ نفر دیگر جان خود را از دست دادند
سیما سادات لاری گفت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۵۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده است که ۷۹۲ نفر از آنان بستری شدند و متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

به گزارش برنا؛ سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اعلام اینکه از دیروز تا امروز پنجم فروردین 1400 بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۵۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده است گفت: ۷۹۲ نفر از آنان بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۳۰ هزار و ۸۲۳ نفر رسید.

لاری اضافه کرد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۱۴۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۶۹ هزار و ۶۹۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری یادآور شد: ۳۸۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۱۲ میلیون و ۴۱۴ هزار و ۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی همچنین گفت: در حال حاضر ۱۷ شهرستان قرمز و ۴۷ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت از و به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز