یادداشت؛

جوانگرایی از شعار تا عمل!

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۶:۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۶۶۰۵
جوانگرایی از شعار تا عمل!
علی مقامی دبیرکل سابق مجمع ملی جوانان

اعتلاء و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته، برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود،آینده ای بهتر برای همنوعانشان رقم می زنند و جوانان ایران اسلامی همواره با بهره‌مندی از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمانی که دارند، نقش چشم‌گیر و قابل توجهی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و همچنین سازندگی و عمران کشور داشته‌اند.

جوانان رگ حیات هر جامعه ای به شمار می‌روند

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند جوانان موتور محرک ایران اسلامی هستند.

امروزجوانان ما دغدغه‌های زیادی دارند، دغدغه هایی همچون شغل، مسکن، ازدواج، آینده ای مطمئن که بتواند پشتوانه فردایشان باشد اگر نگرش دولتمردان ما نسبت به جوانان تغییر کند و وجود جوانان را به عنوان پتانسیل و ظرفیت بلامنازع کشور به شمار آورند بسیاری از مشکلات کشور ما حل خواهد شد و لازمه تغییر نگرش مسئولین و دولتمردان اعتماد بیشتر به جوانان است. در مجلس ‌دهم قانون منع بکارگیری بازنشسته ها به تصویب رسید ولی متاسفانه در اجرای آن کم و کاستی ها در بخش هایی صورت گرفت که این امر باید در مجلس یازدهم در راستای تکمیل آن قانون، استفاده از  مدیران جوانان متخصص در دستگاههای اجرایی صورت پذیرد.

خوشبختانه در سمن های جوانان و مجمع ملی تشکلات جوانان کادر سازی خوبی صورت گرفت که قطعا مدیران جوان آینده ایران اسلامی خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز