عضو کمیته ملی مقابله با کرونا:

بیمارستان‌های تهران جایی برای بستری ندارند/ تمامی تخت‌های ICU پُر است/ سفرهای نوروزی باعث شد وارد پیک چهارم شویم/دو هفته دیگر میزان مرگ و میرها افزایش پیدا می کند/حداقل ۲ ماه زمان می‌برد از پیک خارج شویم

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۰۵:۰۹:۵۸
کد خبر: ۱۱۵۸۸۲۶
بیمارستان‌های تهران جایی برای بستری ندارند/ تمامی تخت‌های ICU  پُر است/ سفرهای نوروزی باعث شد وارد پیک چهارم شویم/دو هفته دیگر میزان مرگ و میرها افزایش پیدا می کند/حداقل ۲ ماه زمان می‌برد از پیک خارج شویم
پیام طبرسی گفت:درحال حاضر در بدترین شرایط ابتلا به بیماری کرونا قرار داریم و تمام بیمارستان‌های تهران پُر شده است و جای بستری ندارند.

به گزارش برنا؛ پیام طبرسی، عضو کمیته ملی مقابله با کرونا در گفتگو با خبرنگار برنا از پُر شدن بیمارستان‌های تهران خبر داد و گفت: درحال حاضر در بدترین شرایط ابتلا به بیماری کرونا قرار داریم و تمام بیمارستان‌های تهران پُر شده است و جای بستری ندارند و از فردا با بازگشت مسافران نوروزی بدتر هم خواهد شد.

او افزود: تخت‌های ICU بیمارستان‌های تهران نیز پُر شده است و اصلا جای بستری وجود ندارد.

طبرسی با اشاره به علائم افرادی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: علائم بیماری مانند قبل تب شدید، تنگی نفس، احساس فشار در قفسه سینه است و جوانان بیشتر درگیر بیماری می‌شوند به گونه‌ای که میزان بستری افراد 20 تا 40 سال بیشتر است.

عضو کمیته ملی مقابله با کرونا گفت: این روزها افراد شدیدتر مبتلا می‌شوند و اینکه می‌گویند شدت بیماری خفیف تر است، صحت ندارد.

طبرسی ضمن انتقاد از سفرهای نوروزی بیان کرد: سفرهای نوروزی باعث شد وارد پیک چهارم شویم و دو هفته دیگر شاهد مرگ و میرهای بالا باشیم و حداقل باید دو ماه زمان بگذرد تا از پیک خارج شویم.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز