سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران:

آمار بازماندگان از تحصیل در شهر تهران به قدری اندک است که در آمار درج نمی‌شود/ تمامی کلاس‌ها تا پایان سال غیرحضوری برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۴:۵۸:۵۹
کد خبر: ۱۱۵۹۹۱۳
آمار بازماندگان از تحصیل در شهر تهران به قدری اندک است که در آمار درج نمی‌شود/ تمامی کلاس‌ها تا پایان سال غیرحضوری برگزار می‌شود
مسعود ثقفی گفت: آآمار بازماندگان از تحصیل در شهر تهران به قدری اندک است که در آمار درج نمی‌شود، چون در شهر تهران وضعیت دسترسی به اینترنت، فضای مجازی، تلویزیون و ... مطلوب است.

به گزارش برنا؛ بر اساس بررسی‌های ستاد مقابله با کرونا اینکه در روزهای آینده شهر تهران در وضعیت قرمز قرار گیرد دور از انتظار نیست. در این شرایط می‌طلبد تا تمامی تمهیدات کرونایی در اولویت اقدامات قرار بگیرد. این در حالی است که در یک  سال اخیر تمامی مدارس در شهر تهران از طریق استفاده از ظرفیت فضای مجازی فعالیت دارند.

« مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران به خبرنگار برنا گفت: در شرایط کنونی با وجود اینکه شهر تهران از لحاظ کرونایی نارنجی است اما  وضعیت تحصیل دانش آموزان در پایتخت همچون وضعیت قرمز است.  تمامی کلاس‌ها تا پایان سال به شکل غیرحضوری برگزار می‌شود.

او افزود: در شرایط کنونی هیچ یک از مدارس شهر تهران اجازه برگزاری کلاس‌های حضوری را ندارند.

 سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره آخرین تصمیمات در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان سال گفت: هنوز تا خرداد فرصت باقی است. در صورت تغییر شرایط اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

 ثقفی درباره برگزاری کلاس‌های عملی برای شاخه‌های کار و دانش و فنی و حرفه‌ای عنوان کرد: تمامی کلاس‌ها برای این افراد نیز به شکل غیرحضوری برگزار می‌شود تا پایان سال هیچ کلاس حضوری نخواهیم داشت.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره آخرین وضعیت ارزیابی آموزش دانش آموزان در شهر تهران گفت: در شهر تهران ارزیابی‌های متعدد درباره میزان دانش آموزان بازمانده از تحصیل وجود ندارد و اگر هم باشد اندک است. به عبارت دیگر آمار بازماندگان از تحصیل در شهر تهران به قدری اندک است که در آمار درج نمی‌شود، چون در شهر تهران وضعیت دسترسی به اینترنت، فضای مجازی، تلویزیون  و ... مطلوب است.

ثقفی ادامه داد: بازماندگی از تحصیلی در دیگر استان‌های کشور فراوان است. »

این اظهارات در حالی مطرح می شود که بهمن 99 ، منیره رجبی رئیس اداره دوره دوم آموزش ابتدایی استان تهران با بیان اینکه در استان تهران در مناطق یک، 5 و 19شرایط روستایی وجود دارد، به خبرنگار برنا گفته بود که « در این مناطق دانش‌آموزان بیش از دیگر نقاط بازمانده از تحصیل هستند. تفکیک‌سازی آمار و شرایط دانش آموزان  در روند بازماندگی از تحصیل به مناطق واگذار شده است.»

//انتهای پیام: 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز