شهردار منطقه۵ خبر داد:

اجرای ۴ هزار متر مربع پروژه کوچه رنگی

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۱۶۷۹۷۸
اجرای ۴ هزار متر مربع پروژه کوچه رنگی
محمود کلهری با تاکید بر استفاده از رنگ و نقاشی در سازه های شهری که به نشاط و سر زندگی جامعه و شهروندان کمک می کند گفت:پروژه عظیم کوچه رنگی در فاز اول در 4 هزار متر مربع در سطح منطقه 5 اجرایی شد.

به گزارش برنا؛ محمود کلهری، شهردار منطق5 به اهمیت استفاده از المان های هنری،رنگ آمیزی و نقاشی در سازه های شهری اشاره کرد و افزود:در کار لزوم اجرایی کردن پروژه های شهری،استفاده از رنگ های شاد و نقاشی ها در این پروژها ها کمک شایانی به بالارفتن نشاط و شادابی شهروندان خواهد کرد.

او افزود: در این راستا اجرای پروژه کوچه رنگی در سطح منطقه 5 کلید خورد که در فاز اول محله حصارک برای اجرای این پروژه به عنوان پایلون در نظر گرفته شد.

شهردار منطقه 5 به حدود 50 پروژه رنگ و نقش در این محله اشاره کرد و افزود: چهار پروژه کوچه رنگی و نزدیک به 45 پروژه رنگ و نقش در این محله به پایان رسیده است.

کلهری با بیان اینکه در فاز اول 4 هزار متر مربع از این طرح در سطح منطقه اجرایی شد افزود: پروژه کوچه رنگی یکی از پروژه های عظیم منطقه 5 است که با توجه به نامگذاری این منطقه به نشاط و آرامش و شادابی اهتمام ویژه ای به عملی شدن آن در تمام سطح منطقه داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز