در نشست هیئت مدیره مجمع ملی تشکل های جوانان با معاون اشتغال کمیته امداد امام (ره)مطرح شد؛

راه اندازی مراکز نیکوکاری و کارآفرینی به همت تشکل های جوانان کشور / قوانین دست و پاگیر اشتغال جوانان مانع زدایی خواهد شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۲:۵۸
کد خبر: ۱۱۶۹۲۳۵
راه اندازی مراکز نیکوکاری و کارآفرینی به همت تشکل های جوانان کشور / قوانین دست و پاگیر اشتغال جوانان مانع زدایی خواهد شد
رئیس مجمع ملی تشکل های جوانان طی دیدار با معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) از راه اندازی مراکز نیکوکاری و کارآفرینی به همت تشکل های جوانان کشور خبر داد.

به گزارش برنا؛ امید نیازپور، رئیس مجمع ملی تشکل های جوانان با اشاره به دیدار با معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام(ره) گفت: برای توانمندی ها و ظرفیت های سرشار و پویای تشکل های جوانان و در راستای توسعه امر آموزش و توانمندسازی جوانان برای ورود به بازارکار و اشتغال ایجاد مراکز نیکوکاری و کارآفرینی توسط تشکل های جوانان می تواند در انتقال دانش و مهارت همچنین کارآفرینی و ایجاد اشتغال جوانان و محرومین موثر باشد و از این رو راه اندازی این مراکز را در استان‌ها آغاز می کنیم.

وی افزود: در این مراکز خدمات،مشاوره شغلی،حقوقی،بازاریابی،دانش بنیان ارائه خواهد شد و با همکاری کمیته امداد(ره) تسهیلات و امکانات  مناسب در اختیار  جوانان و محرومین قرار خواهد گرفت.

راه اندازی مرکز جامع خدمات اشتغال در مجمع ملی

نیاز پور ادامه داد: راه اندازی مرکز خدمات اشتغال، یک ضرورت و اولویت است و این مرکز می تواند بسترساز شناسائی برنامه ها و منابع دستگاه های اجرایی باشد که امر اشتغال در آنها اجرایی نشده است که این فرایند ظرفیت های خاموش را در این حوزه به نفع جوانان احیا می کند.

رئیس مجمع ملی تشکل های جوانان گفت: امیدوارم با راه اندازی این مرکز به صورت تخصصی فرایند اصلاح قوانین، دستورالعملها و بخشنامه هایی که تا پیش از این مانع تولید و اشتغال بوده شناسائی شود و در صدد آن هستیم تا با رایزنی از طریق  مجلس و دستگاه های مربوطه موانع قانونی در فرایند  تولید و اشتغال را مانع زدایی نماییم.

وی افزود: اجرای این طرح  با روحیه جهادی جوانان و در مسیر تحقق شعار سال به نتایج و اقدامات موثری منتهی می شود.

نیازپور همچنین در پایان ازتشکیل کمیته مشورتی مجمع ملی تشکل های جوانان و معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد(ره) خبر داد و گفت: جزئیات و برنامه های این مجمع اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز