در منطقه۱۷ رخ داد؛

نوسازی تاسیسات شهری در بافت فرسوده

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۲:۵۶
کد خبر: ۱۱۷۰۰۷۴
نوسازی تاسیسات شهری در بافت فرسوده
شهردار منطقه 17 از نوسازی تاسیسات شهری در محلات منطقه 17 به ویژه محلات فرسوده این منطقه جنوبی پایتخت خبر داد.

به گزارش برنا؛ داود لطفی، شهردار منطقه17 در این باره گفت: به دلیل اینکه بخش قابل توجهی از محلات منطقه 17 در بافت فرسوده قرار دارد و نیازمند بازسازی تاسیسات شهری توسط نهادهای خدماتی است، شهرداری منطقه همکاری نزدیکی در حوزه مجوز حفاری و سایر همکاری ها با این نهادهای خدماتی شامل اداره برق، گاز، آب و فاضلاب و.. دارد.

لطفی افزود: تیرهای برق محلات فرسوده منطقه که موجب ناایمن شدن تردد خودروهای امدادی و عابران پیاده می شد، با همکاری اداره برق رودکی نزدیک به 750 تیربرق تعویض و جابه جا شده است، که 280  جابه جایی این تیرهای برق از 14 مهر ماه سال گذشته تا پایان سال 99 به مرحله اجرا درآمده است و در سال جاری نیز جابه جای تیرهای برق ادامه دارد.

او خاطرنشان کرد: از 96 کیلومتر طول شبکه انتقال برق فرسوده در این منطقه حدود 10 کیلومتر آن از نیمه دوم مهرماه سال 99 تاکنون صورت گرفته است.

شهردار منطقه 17 به دیگر تاسیسات شهری در منطقه 17 اشاره کرد، گفت: یکی از معضلات شهری در منطقه 17 مربوط به فرسودگی لوله آب شرب شهری است که باهمکاری اداره آب در سال گذشته 3کیلومتر و 380 متر طول لوله اصلی آب شرب ساکنان منطقه در معابر نوسازی شده و این اقدام باعث افزایش فشار آب، جلوگیری از ترکیدکی لوله و همچنین کاهش نشست زمین در زمان نشتی لوله های فرسوده شده است.

لطفی  به شبکه فاضلاب کشی در سطح معابر منطقه 17 نیز پرداخت گفت: 180 کیلومتر مسافت طولی فاضلاب کشی در منطقه 17 است که از این تعداد نزدیک به 175 کیلومتر آن انجام شده و تنها 5 کیلومتر تا پایان اتمام فاضلاب کشی در منطقه وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز