معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ :

آبگرفتگی معبر در محدوده حکیم و اشرفی اصفهانی

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۸:۵۱
کد خبر: ۱۱۷۹۰۱۳
آبگرفتگی معبر در محدوده حکیم و اشرفی اصفهانی
با آبگرفتگی معبر همت محدوده حکیم - اشرفی، پلیس راهور فاتب بلافاصله در محل حادثه حاضر شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ  سعید اکبری، معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ ، ضمن بیان این خبر گفت: در ساعت 07:45 صبح  امروز در محدوده بزرگراه حکیم به شرق محدوده اشرفی یک مورد آبگرفتگی شدید در این محدوده ایجاد گردید .   

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب ادامه داد: این آبگرفتگی شدید که ابعاد وسیعی داشت و در تمامی خطوط حرکتی گسترش یافته بود ، باعث پخش شدن آب در سطح این محدوده شد به نحوی که سطح آب بالا آمده  باعث کندی حرکت در این معبر و موجب ایجاد بار ترافیکی در این محدوده گردید .

او گفت: عوامل راهور پلیس راهور فاتب به موقع در محل حاضر گردیدند و نسبت به روان سازی ترافیک اقدام نمودند تا  برای خودرویی بخاطر این  آب گرفتگی  حادثه ای روی ندهد و موتورسواران به علت لغزنده بودن معبر با زمین برخورد نکرده  و باعث ترافیک بیشتر نگردد.

سرهنگ اکبری از رانندگان خواست تا حین مواجه با اینگونه حوادث به تماشا نایستند و از محل عبور نمایند تا تیمهای امدادی بتوانند به موقع در محل حضور یابند .

او افزود: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته از طریق پلیس راهور فاتب  و حضور به موقع عوامل سازمان آب و فاضلاب ترکیدگی تعمیر گردید و آب توسط پمپ ها تخلیه و جریان ترافیک با تلاش  و کوشش کارکنان راهور به حال عادی خود باز گشت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز