تصادف زنجیره‌ای شدید در بزرگراه مدرس

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۸:۲۷:۱۷
کد خبر: ۱۱۸۵۹۱۳
تصادف زنجیره‌ای شدید در بزرگراه مدرس
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب از وقوع یک فقره تصادف چند وسیله ای در بزرگراه مدرس و آسیب به 5 سواری خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر، رییس مرکز فرماندهی  و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب ضمن اعلام این خبر گفت : مقارن  ساعت 08:03 صبح امروز درمسیر شمال به جنوب مدرس بعد از بهشتی یکدستگاه سواری 206  با 5 وسیله دیگر  برخورد کرد  .

رنجبر اضافه کرد: در این تصادف  که  سواری پژو دچار نقص فنی گردیده بود  و قادر به کنترل وسیله خود نبوده با لیفان ،پراید ، پژو ، مزدا و ال نود برخورد می نماید که در مجموع  به 5  وسیله خسارت شدید وارد می آورد  .  

او گفت: بلافاصله پس از این حادثه کارکنان منطقه 24  پلیس راهور فاتب به همراه عوامل امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام نمودند .

او افزود : بخاطر این تصادف چند وسیله ای شاهد ایجاد ترافیک مقطعی در این مسیر بودیم که با تلاش کارکنان راهور خودروها به کنار راه و محل ایمن منتقل شدند و ترافیک به حالت عادی خود بازگشت .

سرهنگ رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب  از کلیه رانندگان خواست ، قبل از حرکت حتما نسبت به رفع نقص فنی خودروی خود اقدام نمایند تا دیگر شاهد بروز این حوادث نباشیم   .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز