جانشین نمایندگی صلیب سرخ در ایران مطرح کرد:

پیگیری صلیب سرخ برای تامین واکسن کرونای مهاجرین ساکن در ایران

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۱۸۶۶۴۹
پیگیری صلیب سرخ برای تامین واکسن کرونای مهاجرین ساکن در ایران
جانشین نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در ایران گفت: تامین واکسن مورد نیاز برای اتباع خارجی و مهاجرین با همکاری هلال احمر پیگیری می‌شود.

به گزارش برنا؛ دانیل مونیوس روخاس، جانشین نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در ایران روز دوشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات اتباع خارجی در یزد با بیان اینکه در این خصوص تاکنون حمایت های تخصصی لازم صورت گرفته گفت: ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و توانبخشی با حضور نیروهای متخصص جزو برنامه‌های صلیب سرخ است .

او بیان اینکه در شرایط کرونا و برای رسیدگی به وضعیت جامعه هدف توسط ایران با همکاری بخش‌های مختلف، اقدامات مناسبی صورت گرفته ادامه داد: اعزام تیم‌های متخصص برای ارتقای خدمات به خصوص برای مهاجرین و اتباع خارجی جزو  برنامه‌های این کمیته است که تاکنون انجام شده است.

این مسئول یادآور شد: صلیب سرخ هیچگاه به دنبال موازی‌کاری با مجموعه‌های مختلف نیست و برای اختصاص بودجه، محدودیتی ندارد و با نگاه طولانی به طرح‌ها، به دنبال کمک تخصصی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و امدادی در خدمت رسانی به  مهاجرین و اتباع خارجی است.

مونیوس روخاس اظهار کرد: رسالت اصلی ما کمک به افرادی است که در مخاصمات بین‌المللی درگیر مشکلات و انواع آسیب‌ها می‌شوند که نمونه  بارز آن فعالیت‌هایی است که هم‌اکنون در کشورهایی همانند یمن، عراق و سوریه صورت می‌گیرد و با قوت در راستای کمک به مردم ادامه دارد.

جانشین نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در ایران گفت: ارایه خدمات به مهاجرین و اتباع در ایران با بی‌طرفی کامل همانند سایر افراد این کشور صورت می‌گیرد و این امری زیبا، پسندیده و قابل ستایش است و به جد برای تداوم آن حمایت می‌شود.

مونیوس روخاس گفت: در یزد تاکنون برای رفاه و ارایه خدمات به اتباع و مهاجرین کارهای بزرگی با همکاری بخش‌های مختلف به خصوص اداره‌کل اتباع خارجی و هلال احمر صورت گرفته و ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که از تمامی طرح‌ها با بررسی اقدام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز