اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۹:۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۱۹۱۵۵۳
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است:

 

وزیر بهداشت:

هیچ بیماری به دلیل بی پولی پشت در بیمارستان‌ها نماند/ در دوران کرونا ۳۰ درصد به ظرفیت تخت های خالی بیمارستان‌ها افزوده شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دوران کرونا و تحریم ها، هیچ بیماری به دلیل بی پولی پشت درهای بیمارستان نماند و به قوم کرد، بلوچ، سنی و شیعه خدمات رسانی شد.

معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر خبر داد:

نجات ۵۵ مصدوم سوانح رانندگی

محمدباقر محمدی گفت: نیروهای این سازمان در سه روز گذشته با انجام ۲۹۴ مورد ماموریت، ۲۲۶ نفر را از حوادث مختلف نجات دادند.

آیا محدودیت‌های سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد؟

جانشین پلیس راهور ناجا از ادامه اعمال محدودیت‌های سفر به شهر‌های نارنجی و قرمز خبر داد و گفت: محدودیت تردد شبانه فارغ از رنگ بندی در تمام شهر‌ها اعمال می‌شود.

پایتخت نشینان منتظر دمای 40 درجه باشند

مدیرکل هواشناسی استان تهران از اوج گرفتن دوباره گرما خبر داد و گفت: پایتخت دمای ۴۰ درجه را طی دو روز آینده تجربه می کند.

قرنطینه‌ی ۶۴ نفر و انجام ۵۱ هزار تست فوری کرونا در مبادی مرزی کشور

رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر از قرنطینه‌ی ۶۴ نفر و انجام ۵۱ هزار تست فوری کرونا در مبادی مرزی کشور خبر داد.

مجید فراهانی:

کم کردن فاصله جنوب و شمال شهر تهران یکی از اولویت‌‎های شورای شهر پنجم بود/ افزایش بودجه پروژه‌های توسعه محلی در دوره فعلی/ مسئله عدالت دغدغه جدی شورای شهر

رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با بیان اینکه در دوره فعلی شورای شهر تهران بودجه را به نفع مناطق جنوبی شهر تهران تغییر دادیم، گفت: طی برنامه سوم توسعه شهر تهران در کمیته بودجه و نظارت مالی، بندی را مصوب کردیم که شهرداری تهران در آن موظف شد سالانه ۱۰ درصد بودجه مناطق محروم را به میانه جدول بالاببرد و بودجه مناطق برخوردار را پایین بیاورد تا فاصله جنوب و شمال شهر تهران کاهش پیدا کند.

رشته امور تربیتی و مشاوره در دانشگاه فرهنگیان ارائه شد

معاون پرورشی و فرهنگی وزرات آموزش و پرورش از تصویب کلیات برنامه درسی رشته امور تربیتی و مشاوره به تفکیک در کارگروه هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

آخرین جزئیات از امضای تفاهم همکاری کاخ‌موزه نیاوران با موزه پوشکین

پروانه اسکاش گفت: موزه پوشکین با سوابق تاریخی غنی و ظرفیت های موزه می‌تواند تعاملات فرهنگی و پژوهشی خوبی با مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برقرار کند تا بتوان با این همکاری مشترک، هم‌افزایی ایجاد کرد.

اولویت های شهرداری در دوره ششم(۱)؛

ممانعت از ورود نیروها و مدیران وارداتی به شهرداری/ شهر تهران نیازمند متخصص باتجربه است/ فاقد بسیاری از زیرساخت‌های لازم برای زندگی آرام هستیم

محمد حقانی گفت: نیروهای وارداتی شهرداری را سکوی پرتاب می‌دانند با نیروهای وارداتی انگیزه‌ها از نیروهای فعلی مدیریت شهری گرفته می‌شود و به نظرم باید از ظرفیت های شهرداری استفاده کرد.

وزیر بهداشت:

هیچ بیماری به دلیل بی پولی پشت در بیمارستان‌ها نماند/ در دوران کرونا ۳۰ درصد به ظرفیت تخت های خالی بیمارستان‌ها افزوده شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دوران کرونا و تحریم ها، هیچ بیماری به دلیل بی پولی پشت درهای بیمارستان نماند و به قوم کرد، بلوچ، سنی و شیعه خدمات رسانی شد.

برنا روایت می‌کند؛

ماجرای دستگیری ماینر بازها و زوج نظافتچی معتادی که دزد دینام‌ کولرها از آب درآمدند

متهم سارق دینام کولرهای مردم گفت: برای تامین خرج زندگی و مواد خودم و همسرم، تصمیم گرفتیم وقتی برای نظافت راه پله‌ها می‌رویم من به پشت بام رفته و دینام‌ کولرها را بدزدم.

عضو کمیته مقابله با کرونا:

هشدار برای تجمعات انتخاباتی؛ موج پنجم کرونا با نوع خطرناک در راه است/ افزایش وحشتناک مرگ و میر با قالب شدن واریانت هندی و آفریقایی/ سازمان بهداشت جهانی درباره همه‌گیری واریانت هندی به جهان هشدار داد

مینو محرز گفت: اگر در تجمع‌های انتخاباتی پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود، موج پنجم کرونا با نوع خیلی بد بیماری در راه است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا :

سلامت مردم و بیماری کرونا را سیاسی نکنیم/ نامزدهای انتخاباتی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند/ مردم نگران دریافت دوز دوم واکسن کرونا نباشند/ ادامه واکسیناسیون با واکسن داخلی و خارجی

علیرضا رئیسی گفت: توصیه ای به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دارم که حتما رعایت پروتکل ها صورت بگیرد و رئیس ستاد ها، نامزدها و مردم در رعایت پروتکل ها دقت لازم را داشته باشند تا انتخابات سالمی پیش رو باشد.

آسمان تهران امروز صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود

بر اساس بررسی های انجام شده در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار استقرار خواهد داشت، به‌تدریج با گذر امواج تراز میانی از نوار شمالی کشور در روز چهارشنبه در اردبیل، گیلان، غرب مازندران و ارتفاعات البرز غربی، وزش باد شمالی، ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

پرداخت ۲۰۰ میلیون یوان برای واکسن سینوفارم از سوی بانک مرکزی

مبلغ ۲۰۰ میلیون یوان چین برای خرید محموله دیگری از واکسن سینوفارم توسط بانک مرکزی پرداخت شد.

دانشجویان کشور تا پایان فصل پاییز واکسینه می شوند

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر ضرورت آغاز آموزش حضوری مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، از واکسیناسیون اساتید، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه‌های در مردادجاری و واکسیناسیون کلیه دانشجویان تا پایان فصل پاییز خبر داد.

توضیحات ستاد انتخابات کشور در خصوص روند قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها/ وزارت کشور مجری قانون انتخابات است/ مجری قانون نمی تواند، مجری تصمیمات فراقانونی باشد

ستاد انتخابات کشور توضیحاتی در خصوص روند قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها منتشر کرد.

زمان برگزاری آزمون سراسری 1400 اعلام شد

اطلاعیه درخصوص زمان برگزاری آزمون سراسری سال 1400 منتشر شد.

مرگ ۱۱۵ بیمار کرونایی دیگر/ شناسایی ۷ هزار و ۴۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۱ هزار و ۹۱۱ نفر رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز