فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا:

وجود ۶ هزار ۸۷۰ صندوق اخذ رای در استان تهران/ طراحی ۴۵۳ شعبه اخذ رای شناور و سیار در شهر تهران/ حاملین صندوق‌های رای سیار لباس حفاظتی بر تن داشتند

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۴:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۴۶۲۹
وجود ۶ هزار ۸۷۰ صندوق اخذ رای در استان تهران/ طراحی ۴۵۳ شعبه اخذ رای شناور و سیار در شهر تهران/ حاملین صندوق‌های رای سیار لباس حفاظتی بر تن داشتند
علیرضا زالی گفت: امسال 453 شعبه اخذ رای شناور و سیار طراحی کرده ایم که 4 تا از این صندوق ها در شهر تهران مختص افرادی است که در بیمارستان ها حضور ندارند و در منازل قرنطینه شده اند.

به گزارش برنا؛ علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا به منظور مشارکت در انتخابات 1400 در وزارت کشور حضور یافت و در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم ترین عوامل مورد توجه در این دوره از انتخابات رعایت پروتکل های بهداشتی بود به همین منظور تعداد شعب اخذ رای در استان تهران با همکاری استاندار محترم افزایش یافته و تعداد 6 هزار 870 صندوق اخذ رای در این شعب طراحی شده است که نسبت به سنوات گذشته بین یک و نیم تا دو برابر افزایش داشته است.

 او افزود: همچنین در شهر تهران  3 هزار و 790 شعبه مستقر شده است. خوشبختانه نوع توزیع جغرافیای شعب اخذ رای به گونه ای است که حداقل ازدحام را داشته باشد و از تجمع بالا جلوگیری شود. مهم ترین عامل دغدغه مرد در انتخابات با توجه به شرایط کرونا موضوع ازدحام و تهویه هوا است که سعی شد شرایط مناسب در این راستا ایجاد شود.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا گفت: برای تحقق رعایت پروتکل های بهداشتی و بررسی اجرای پروتکل ها معاونین بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران از ابتدای صبح در مناطق تحت پوشش جغرافیای مستقر  شده اند که گزارشات رسیده به ستاد مقابله با کرونا حکایت از رعایت حداکثری دارد.

زالی ادامه داد: خوشبختانه همکاران ما در هلال احمر نیز کار نظارت بر پروتکل های بهداشتی را بر عهده دارند، امیدواریم با استمرار همین فرایند در ساعات باقیمانده، رعایت پروتکل ها بهداشتی به قوت خود باقی باشد.

او با اشاره به صندوق های سیار برای اخذ رای از بیماران کرونایی، گفت:  امسال 453 شعبه اخذ رای شناور و سیار طراحی کرده ایم که 4 تا از این صندوق ها در شهر تهران مختص افرادی است که در بیمارستان ها حضور ندارند و در منازل قرنطینه شده اند.برای کسانی که حامل صندوق های سیار هستند و یا در شعب بیمارستانی سیار مشارکت دارند لباس حفاظتی در نظر گرفته شده است تا از حفاظت های لازم بهداشتی برخوردار شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز