به منظور گسترش فرهنگ قرآن و نماز؛

آغاز ثبت نام دانش آموزان با نیازهای ویژه برای رقابت با دانش آموزان عادی

۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۰:۴۱:۵۳
کد خبر: ۱۱۹۵۰۰۱
آغاز ثبت نام دانش آموزان با نیازهای ویژه برای رقابت با دانش آموزان عادی
معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش وپرورش استثنایی از آغاز ثبت نام دانش آموزان برگزیده با نیاز‌های ویژه استان‌ها برای رقابت با دانش آموزان عادی در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد.

به گزارش برنا؛ محمدحسن عظیم عراقی، ضمن اشاره به ارسال نامه معرفی دانش آموزان برتر در بخش آوایی و پژوهشی مسابقات قرآن، عترت و نماز به استان ها، گفت: به منظور گسترش فرهنگ قرآن و نماز و نیز شناخت اهل بیت علیهم السلام، دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم با آسیب بینایی و جسمی– حرکتی که در مرحله استانی رتبه‌های نخست را کسب نموده اند، به منظور رقابت با دانش آموزان عادی سراسر کشور معرفی می‌شوند.

او افزود: سی نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در بخش آوایی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و در بخش پژوهشی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، در تیر ۱۴۰۰ برگزار می‌گردد.

آقای عظیم عراقی ضمن بیان این مطلب که گروهی از دانش آموزان در رشته‌های قرائت، حفظ و تفسیر قرآن، اذان، احکام، انشاء نماز، شناخت نهج البلاغه و صحیفه سجادیه با دیگر دانش آموزان برگزیده استان‌ها برای کسب رتبه‌های برتر تلاش می‌نمایند، گفت: خوشبختانه در دوره‌های قبل شاهد کسب مقام‌های مختلف کشوری از طرف دانش آموزان با نیاز‌های ویژه بوده ایم و امیدواریم که امسال نیز شاهد نمایش خود باوری آنان باشیم.

او افزود: مدارک و مستندات منتخبین، می‌بایست تا اول تیرماه به سازمان ارسال گردد تا پس از داوری، مشخصات افراد حائز شرایط در سامانه ویژه مسابقات ثبت شود.

معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در نظر داریم این گروه از دانش آموزان تحت حمایت علمی اساتید مجرب در رشته‌های مربوطه قرار گیرند و پیش از شرکت در مسابقات، با همکاری ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان‌ها و دعوت از اساتید مربوطه دانش آموزان را از جهت علمی و روحی آماده نماییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز