واژگونی نیسان در بزرگراه " خرازی "

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۰۷:۴۰:۳۷
کد خبر: ۱۱۹۸۱۲۴
واژگونی  نیسان   در بزرگراه  خرازی
سرهنگ سعید اکبری از واژگونی نیسان حامل بار میوه دربزرگراه خرازی خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ " سعید اکبری " درباره حادثه واژگونی نیسان گفت: در ساعت 08:15  صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره واژگونی نیسان   در " بزرگراه خرازی"، بلافاصله گشت تصادفات  منطقه 27  پلیس راهور فاتب درمحل حادثه حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند .

او افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه وانت نیسان  با بار میوه  به علت عدم توانایی راننده نیسان در کنترل وسیله  در شرق به غرب خرازی زیر پل آزاداگان واژگون  شده به همین واسطه  بار ترافیکی نسبتا سنگینی در محل ایجاد گردید .

معاون ترافیکی  پلیس راهور پایتخت  بیان داشت : در این حادثه راننده این وانت نیسان مصدوم گردیده که با رسدن  تیم اورژانس در محل حادثه به مداوای وی مشغول گردیدند  .

سرهنگ اکبری گفت : این وانت نیسان توسط جرثقیل پلیس راهور تهران بزرگ به محل ایمن منتقل گردید و  عوامل منطقه 27 مستقر در محل حادثه نسبت به هدایت خودروها به لاین اصلی اقدام و نسبت به  کنترل ترافیک ایجاد شده اقدام کردند .

او از رانندگان خواست: حتما در مواقع حرکت در بزرگراه‌ها  و در حین  رانندگی باسرعت مقرره حرکت و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکت با سرعت زیاد ، جدا خودداری نموده و تمام توجه خود را به جلو و آیینه ها معطوف دارند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز