منتخب مردم تهران در شورای شهر تاکید کرد:

مردد نبودن شهردار تهران بسیار اهمیت دارد/ برخی اعلام انصراف می کنند که دیده شوند/ شهردار تهران باید برای اداره شهر برنامه داشته باشد

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۹۸۴۰۱
مردد نبودن شهردار تهران بسیار اهمیت دارد/ برخی اعلام انصراف می کنند که دیده شوند/ شهردار تهران باید برای اداره شهر برنامه داشته باشد
علیرضا نادعلی شهرستانکی گفت: یکی از وجوه گام دوم مردد نبودن شهردار تهران به عنوان یک مدیر اجرایی است. با توجه به گام دوم انقلاب اسلامی شهردار تهران باید روحیه تحولخواهانه، مجاهدانه و اهل مدیریت جهادی داشته باشد. شهردار تهران یا باید جوان باشد و یا نگاه جوانی داشته باشد. اگر شهردار تهران این سه معیار را داشته باشد قاعدتا فرد مرددی در پیشبرد کار اداره شهر نخواهد بود.

به گزارش برنا؛ علیرضا نادعلی شهرستانکی، منتخب مردم تهران در شورای شهر در گفت و گو با خبرنگار برنا، با تاکید بر لزوم قاطعیت شهردار تهران، گفت: شهردار تهران باید برای اداره شهر برنامه داشته باشد. یکی از وجوه گام دوم مردد نبودن شهردار تهران به عنوان یک مدیر اجرایی است.

او ادامه داد: با توجه به گام دوم انقلاب اسلامی شهردار تهران باید روحیه تحولخواهانه، مجاهدانه و اهل مدیریت جهادی داشته باشد. شهردار تهران یا باید جوان باشد و یا نگاه جوانی داشته باشد. اگر شهردار تهران این سه معیار را داشته باشد قاعدتا فرد مرددی در پیشبرد کار اداره شهر نخواهد بود.

این منتخب مردم تهران در شورای شهر با اشاره به اعلام عدم تمایل برخی از گزینه های احتمالی شهرداری تهران، تاکید کرد: باید از این افراد پرسید که چرا اعلام انصراف می کنند و نمی توان نیت خوانی کرد. اما این اعلام انصراف های پیش از موعد از دو حالت خارج نیست. گاهی در مورد کسی به عنوان گزینه شهرداری تهران، سخن گفته می شود و فرد خبر ندارد یا میل ندارد و ابراز بی اطلاعی  و بی میلی می کند. اما گاهی ممکن است که فرد با رد زودتر از هنگام و تکذیب ماجرا بخواهد خود را در معرض طرح شدن و دیده  شدن  قرار دهد و به نوعی خود را ارائه کند.

نادعلی گفت: بنابراین نمی توان گفت که چه کسانی برای شهرداری تهران مطرح هستند. از سوی دیگر تا زمانیکه لیست کامل و گزینه های شهرداری تهران مشخص شود از این صحبت ها و اعلام انصراف ها زیاد شنیده خواهد شد.

او ادامه داد: به صورت کلی این رفتار برای کسی که نامش به عنوان گزینه احتمالی مطرح است، مناسب نیست. با تجربه سیاسی که در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم داشتیم و افراد از نظر مردم و شورای نگهبان تبعیت کردند و در رساندن این بار به سرمنزل خیلی ها از خودگذشتگی کردند و خودشان را در معرض انتخاب قرار ندادن برای اینکه انتخاب بهتر صورت بگیرد. به نظر می رسد در شورای شهر هم باید از این الگو تبعیت کنیم و بیاموزیم. در ماجرای انتخاب شهردار هم آنهایی که به عنوان گزینه مطرح هستند و هم آنهایی که در مورد مصادیق صحبت می کنند باید صبر و تحمل پیشه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز