کنکوری‌های مشکوک به کرونا چگونه آزمون می‌دهند؟

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۱۲:۵۱:۲۳
کد خبر: ۱۱۹۹۸۵۰
کنکوری‌های مشکوک به کرونا چگونه آزمون می‌دهند؟
رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه تمامی تدابیر ضدکرونایی برای داوطلبین کنکور و اماکن برگزاری آزمون در نظر گرفته شده است، گفت: تمامی افراد پیش از ورود تب سنجی و آزمایش خواهند شد و افراد مشکوک به اتاق قرنطینه خواهند رفت.

به گزارش برنا؛ اصغر افشار، رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش  البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه بنا به تصمیم گیری‌های ملی کنکور طبق دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، گفت: مقرر کردیم تمامی دستور العمل‌های بهداشتی درجریان برگزاری کنکور در حوزه‌های امتحانی سختگیرانه اجرا شود.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش البرز بیان کرد: تمامی داوطلبان و دست‌اندرکاران کنکور پیش از ورود به حوزه آزمون تب سنجی و برای افراد مشکوک نیز اتاق قرنطینه پیش بینی شده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: برای حفظ سلامتی داوطلبان و دست‌اندرکاران کنکور، تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده است تا شرکت کنندگان دراین آزمون با اطمینان خاطر بیشتری در حوزه‌های آزمون حاضر شوند.

افشار گفت: صندلی‌های حوزه‌های آزمون نیز در فاصله ۲ متری چینش شده و تمامی حوزه‌های آزمون از تهویه مناسب برخوردارند تا داوطلبان در فضایی امن و راحت ازمون بدهند.

او یادآور شد: آزمون سراسری ورودی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی امسال در پنج گروه آزمایشی علوم انسانی، ریاضی فیزیک، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی از صبح روز چهارشنبه ۹ تیر ماه همزمان با سراسر کشور درالبرز نیز برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز