در منطقه ۱۹ انجام می‌شود؛

برگزاری بیش از ۱۰ عنوان برنامه آموزشی و فراغتی با محوریت مبارزه با مواد مخدر

۱۴۰۰/۰۴/۰۹ - ۱۰:۴۰:۳۶
کد خبر: ۱۲۰۰۲۱۹
برگزاری بیش از ۱۰ عنوان برنامه آموزشی و فراغتی با محوریت مبارزه با مواد مخدر
ویژه برنامه های شهرداری منطقه ۱۹ به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در قالب ارائه آموزش های پیشگیرانه، مشاوره‌‌‌‌‌‌‌ ‌های رایگان و فعالیت های فراغتی تشریح شد.

به گزارش برنا؛ علی توکلی شهردار منطقه پیشگیری از گرایش به اعتیاد و آسیب های اجتماعی بویژه از سنین پایین و نیل به جامعه ای عاری از اعتیاد را از مهمترین اهداف برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این هفته خواند و گفت: در همین راستا ضمن برنامه های مستمری که در طول سال برای افزایش مهارت های شهروندان در این حوزه صورت می گیرد، فعالیت های مشاوره ای و آموزشی مختلفی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با همکاری سازمان های مردم نهاد برگزار می شود.

او ادامه داد: به همین مناسبت علاوه بر خدمات مشاوره ویژه افراد مستقر در محل تجمع بی خانمان ها و معتادین متجاهر، برنامه مشاوره رایگان نیز به شهروندان ساکن در این منطقه درخصوص اعتیاد و ایدز بصورت تلفنی توسط کارشناسان این حوزه ارائه می شود که به همین منظور شهروندان می توانند فردا ۹ تیر از ساعت  ۱0 تا ۱۲ با شماره تلفن های ۵۵۵۱۱۰۰۶ و ۵۵۵۱۱۰۰۸ تماس بگیرند.

همچنین در طول این هفته آموزش های مجازی در حوزه پیشگیری از اعتیاد در دانش آموزان و مدارس و وبینار تخصصی با موضوع پیشگیری از اعتیاد اجرا و پیام هایی پیرامون پیشگیری از اعتیاد در پرتال محلات و فضاهای مجازی درج خواهد شد.

  توکلی در تشریح برنامه های فراغتی هفته مبارزه با مواد مخدر نیز اعلام کرد: به همین مناسبت ضمن تدارک مسابقات ورزشی در گرمخانه مهر، مسابقه فرهنگی در قالب خاطره نویسی و ثبت دلنوشته های افراد بهبود یافته و افراد مبتلا به سوء مصرف مواد مخدر برگزار می شود.

شهردار منطقه ارائه خدمات بهداشتی به معتادین تحت پوشش مراکز کاهش آسیب مستقر در منطقه را از دیگر برنامه های اجرایی هفته مبارزه با مواد مخدر خواند و خاطرنشان کرد: طی این هفته برنامه ای نیز برای بینایی سنجی کودکان مستقر در مرکز پرتو در نظر گرفته شده است.

منطقه 9

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز