فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد:

احتکار کشف انبار لوازم یدکی خودرو در زنجان

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۴:۳۸
کد خبر: ۱۲۰۳۹۷۵
احتکار کشف انبار لوازم یدکی خودرو در زنجان
سردار جهانبخش از کشف یک انبار بزرگ احتکار لوازم یدکی خودرو به ارزش تقریبی 45 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار رحیم جهانبخش  فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی در راستای مقابله با محتکران اقلام مورد نیاز مردم با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار تعداد زیادی لوازم جانبی خودرو دریک انباری در زنجان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

اوافزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازدید و طی بررسی های صورت گرفته 24 هزارو 915 قطعه لوازم خودرو از قبیل سپر، درب، چراغ، گلگیر، شاسی و غیره در این انبار احتکار شده، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای احتکار شده در این انبار را بالغ بر 45 میلیارد ریال برآورد و در اجرای دستور قضائی انبار مذکور پلمب، پرونده تشکیل و اقدامات قانونی صورت گرفته است.

سردار جهانبخش با بیان اینکه عده ای با سوء استفاده از شرایط اقتصادی کشور برای منفعت طلبی خود اقدام به احتکار کالاهای اساسی کرده و با این اقدام موجب نوسانات قیمت کالاها در بازار و بروز مشکلاتی در زندگی مردم می شوند، گفت: پلیس قاطعانه با محتکران برخورد کرده و اجازه نا امن کردن بازار را به آنان نمی دهد.

او از مردم خواست: هرگونه اطلاعی از فعالیت های مجرمانه را در این حوزه از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز