ساعت کاری ۴ دانشگاه اعلام شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۰۴۱۰۹
ساعت کاری ۴ دانشگاه اعلام شد
با توجه به آغاز پیک پنجم کرونا 4 دانشگاه علم و صنعت، شریف، الزهرا و تربیت مدرس ساعت کارخود را اعلام کردند.‌

به گزارش برنا؛ شیوع موج پنجم کرونا، دانشگاه‌ها را نیز با شرایط جدید کاری روبه‌رو کرده است. در این میان، برخی دانشگاه‌ها خبر از دورکاری کارکنان خود داده‌اند و برخی دیگر، ساعات کار کارکنان را کاهش داده‌اند.

دانشگاه علم و صنعت نیز در همین راستا اعلام کرد: بر اساس اعلام استانداری تهران، ساعت کار دانشگاه تا پایان مرداد ماه از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۳:۳۰ است.

همچنین پیش از این دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرده بود که فعالیت یک سوم از کارکنان این دانشگاه، به صورت حضوری و دو سوم دیگر بنا به تشخیص مسئولین واحدها به صورت دورکاری و از منزل صورت می‌پذیرد.

طبق اعلام دانشگاه تربیت مدرس نیز کلیه فعالیت‌های اعضای هیأت علمی این دانشگاه اعم از آموزشی، پژوهشی، حضور در جلسات گروه، جلسات دفاع از پروپوزال، پایان نامه و رساله، راهنمایی و مشاوره دانشجویان همچنان به صورت مجازی خواهد بود و فعالیت اداری تمامی کارمندان در واحدهای مختلف به صورت دورکاری است.

همچنین، دانشگاه الزهرا اعلام کرد که تا پایان تیر ماه سال جاری، کلیه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، اجرایی، اداری و مالی کلیه واحدهای این دانشگاه از جمله معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و دانشکده‌ها بصورت مجازی و حضوری (با ظرفیت یک دوم اعضای غیر هیات علمی) دایر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز