در منطقه ۱۹:

افزایش زمین‌های بازی بوستان ۱۳ هکتاری شریعتی

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۹:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۴۹۳۹
افزایش زمین‌های بازی بوستان ۱۳ هکتاری شریعتی
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از احداث زمین های بازی جدید در بوستان شریعتی واقع در خیابان ماهان این منطقه خبر داد.

به گزارش برنا؛ مجید صبوری، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 با اشاره به اینکه این بوستان 13 هکتاری درحال حاضر مجهز به یک زمین بازی کودکان است گفت: با توجه به وسعت بوستان شریعتی و درخواست های شهروندان و شورایاران مبنی بر افزایش زمین های بازی آن، عملیات احداث دو زمین بازی جدید دیگر در ضلع شمال شرق  و جنوب شرقی این بوستان در حال اجرا بوده و در راستای رفاه حال اهالی این منطقه به زودی بهره برداری می شود.

این مسئول در ادامه این خبر به اقدامات ویژه در حوزه فضای سبز به منظور صرفه جویی در مصرف آب اشاره کرد و گفت: با توجه به ضرورت بهینه سازی مصرف آب بویژه در فصل گرما، ضمن آبیاری درختان و قطعات فضای سبز در ساعات خنکی هوا، سطح چمن کاری های بوستان ها نیز کاهش یافته و این در حالی است که حذف چمن نیز به عنوان یک اولویت در اجرای بوستان های جدید مورد تأکید قرار گرفته است.

او با بیان اینکه عملیات کاشت 3 هزار و 500 متر مربع نشاء نیز در بوستان ها و فضاهای سبز منطقه به اتمام رسیده است اظهار کرد: این اقدام در راستای توسعه فضای سبز و کمک به تعدیل هوای شهر تهران با کاشت گونه های متناسب با فصل گرما از جمله جعفری، ناز، تاج خروس، آهار و ... در پل ساوه، حاشیه آزادگان، رمپ و لوپ پل شهید کاظمی، پل شهید صنیع خانی، بوستان ولایت و ... اجرا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز