فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران خبر داد:

تزریق بیش از یک میلیون دُز واکسن در تهران/ واکسیناسیون شتاب بیشتری می گیرد

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۱:۱۸:۵۲
کد خبر: ۱۲۱۱۲۰۲
تزریق بیش از یک میلیون دُز واکسن در تهران/ واکسیناسیون شتاب بیشتری می گیرد
علیرضا زالی گفت: اکنون یک میلیون و 790 هزار دُز واکسن در تهران تزریق شده است و سعی می کنیم در تزریق دُز دوم نیز از همان برند دُز اول، برای مردم استفاده شود.

به گزارش برنا؛ علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در آیین افتتاح 4 مراکز تجمیعی واکسیناسیون اورژانس گفت: در روز های اخیر با تلاش همکاران ما در اورژانس تهران 17 پایگاه تجمیعی به مجموعه ظرفیت ها و ناوگان خدمات واکسیناسیون در قالب شکل های جدید تجمیعی افزوده شد.

او با بیان اینکه امروز 4 مورد از این مراکز تجمیعی واکسیناسیون را به صورت رسمی و به شکل رسانه ای افتتاح کردیم، افزود: از این 17 مرکز حدود 11 مرکز غیر خودرویی و 6 مرکز به صورت خودرویی ارائه خدمات خواهند داشت.

زالی ادامه داد: به نظر می رسد این مراکز در تهران بسیار راهگشا خواهد بود به دلیل اینکه یکی از چالاک ترین نیروی های بهداشت و درمان، همکاران ما در اورژانس هستند. همچنین این افراد از سرعت عمل و دقت بالایی برخوردار هستند و به دلیل ماهیت عملکردی، اورژانس در این روزها کارگشا خواهند بود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران گفت: با پیشنهاد رئیس سازمان اورژانس 48 ساعت است که در مکان هایی که ازدحام مراجعه کننده داریم بلافاصله با اعلام به نیروهای اورژانس، این افراد برای تسریع فرآیند واکسیناسیون در قالب اتوبوس ها و خودرو های اورژانس اعزام می شوند.

او درباره آخرین آمار واکسیناسیون در تهران گفت: تا دیشب یک میلیون و 790 هزار دُز واکسن در تهران تزریق شده است که 600 هزار دُز آن در نوبت دوم تزریق، انجام شده است.

زالی ادامه داد: پیش بینی می شود در روزهای آینده شتاب بیشتری در حوزه واکسیناسیون در تهران داشته باشیم همچنین عمده ی واکسن های تزریق شده از نوع سینوفارم بوده است و بعد ازآن واکسن های آسترازنکا، اسپوتیک وی، بهارات و برکت در مراتب بعدی بوده اند.

او تصریح کرد:  سعی می شود ساختار سبدهای واکسن در کشور حفظ شود که افراد بتوانند برای تزریق دُز دوم همان واکسن تزریق شده در دُز اول را دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز