ناصر امانی:

انصراف بذرپاش را در فضای مجازی دیدم و رسما اعلام نشده است/ هیچ یک از گزینه های شهرداری تهران صد در صد نیست

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۷:۴۱
کد خبر: ۱۲۱۴۶۱۱
انصراف بذرپاش را در فضای مجازی دیدم و رسما اعلام نشده است/ هیچ یک از گزینه های شهرداری تهران صد در صد نیست
منتخب شورای ششم ضمن ابراز بی اطلاعی از انصراف یکی از گزینه های شهرداری تهران گفت: من این خبر را در فضای مجازی دیدم و از طریق رئیس موقت شورا هنوز چیزی به ما اعلام نشده است.

به گزارش برنا؛ ناصر امانی، منتخب شورای ششم با اشاره به برخی اخباری که در فضای مجازی مبنی بر انصراف مهرداد بذرپاش، گزینه انتخاب شهرداری تهران منتشر شده است، گفت: من این خبر را در فضای مجازی دیدم و از طریق آقای چمران؛ رئیس موقت شورا هنوز چیزی به ما اعلام نشده است.

او افزود: آقای بذرپاش باید ساعت 10 و نیم برای ارائه برنامه می آمد که در صورت انصراف این جلسه تشکیل نمی شود.

منتخب شورای ششم ادامه داد: روز گذشته فقط آقای مازیار حسینی برای ارائه برنامه حضور پیدا کرد ولی رستم قاسمی  برای ارائه برنامه حاضر نشد.

امانی تاکید کرد: آخرین ارائه گزینه های شهرداری تهران فردا است و برنامه ها را تا روز چهارشنبه بررسی خواهیم کرد و شهردار منتخب را به مردم معرفی می کنیم.

منتخب شورای ششم در پاسخ به این سوال که برخی منابع حضور علیرضا زاکانی، گزینه شهرداری تهران را جدی می دانند و عنوان می شود که این انتخاب از پیش تعیین شده است، اظهار کرد: این خبر صحت ندارد و تا زمانی که آخرین نفر برنامه ارائه ندهد و با اعضای شورا همفکری نکنیم فردی را انتخاب نخواهیم کرد.

به گفته او با توجه به برنامه های ارائه شده تصمیم گیری می شود و تا این لحظه هیچ گزینه ای صد در صد نیست.

نظر شما
پرونده ویژه