استاندار تهران:

مجلس باید مصوبه کند شهردار تهران و رئیس شورای شهر تهران عضو هیات دولت شوند/ یک و نیم میلیون اتباع در تهران هستند

۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۰۹:۲۴:۳۱
کد خبر: ۱۲۱۶۰۵۳
مجلس باید مصوبه کند شهردار تهران و رئیس شورای شهر تهران عضو هیات دولت شوند/ یک و نیم میلیون اتباع در تهران هستند
انوشیروان محسنی بندپی گفت: مجلس باید مصوبه کند شهردار تهران و رئیس شورای شهر تهران عضو هیات دولت باشد. تهران مشکلاتی مانند فرونشست، زلزله و... داریم و هر اقدامی در تهران بر کل کشور اثر دارد.

به گزارش برنا؛ انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در جریان مراسم تحلیف شورای ششم شهر تهران گفت: شاهد بودیم که در سیل ۹۸ هیچ مشکل خاصی در تهران رخ نداد و در کرونا اولین آرامستان فوت کرونا در تهران به سمت احکام الهی رفت که همه حاصل زحمات دوره پنجم مدیریت شهری بود. و دولت در این مقوله کمک به شورایی ها نکرد همچنین در بحث حمل و نقل عمومی با وجود کاهش درآمد به سمت کاهش افراد به دلیل شیوع کرونا رفتند.

محسنی بندپی با اشاره به عملکرد خوب مدیریت شهری و دولت در انتخابات ۱۴۰۰ افزود: انتخابات در شرایط کرونا بدون دغدغه برگزار شد.

استاندار تهران عنوان کرد: وزارت کشور و دولت در این دوره همکاری زیاد و ارزشمندی داشتند. دولت ها در همه ادوار مشکلات شوراها را نمی دیدند اما در این دوره اینگونه نبود.

محسنی بندپی تاکید کرد: تهران مرکز فعالیت های مختلف است و سر ریز آسیب هاست. کسانی که در شهرهای خود کارهای مدنظر را نمی توانند انجام دهند و در تهران انجام می‌دهد.

او ادامه داد: طی برآورد نیروی انتظامی در شهرهای مختلف جرم ها به صورت ۷۵ درصد از سوی بومی ها است اما در تهران ۷۵ درصد مجرمان غیر بومی هستند که سرعت عمل را از نیروی انتظامی می گیرد.

او گفت: بیش از یک و نیم میلیون اتباع در تهران داریم.

محسنی بندپی عنوان کرد: ظرفیت هایی در تهران داریم همچنین انواع متخصص ها نیز  وجود دارد.

استاندار تهران گفت: هنگامی که در مجلس بودم مشاهده کردم مهندس چمران برای مدیریت شهری زحمات فراوانی کشیدند و جای تقدیر دارد.

او اظهار کرد: مجلس باید مصوبه کند شهردار تهران و رئیس شورای شهر تهران عضو هیات دولت باشد. تهران مشکلاتی مانند فرونشست، زلزله و... داریم و هر اقدامی در تهران بر کل کشور اثر دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز