وانت حمل کارگر توقیف شد

۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۵:۲۰:۱۴
کد خبر: ۱۲۱۶۹۳۶
وانت حمل کارگر توقیف شد
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران از توقف یک دستگاه وانت به علت حمل کارگر در قسمت بار در بزرگراه فداییان خبر داد.

به گزارش برنا؛ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: یک دستگاه وانت که در حال تردد با کارگر در قسمت بار و زدن بیش از حد و حمل بار نامتعارف در بزرگراه "فداییان" محدوده بزرگراه کریمی بود متوقف و توسط عوامل منطقه ۱۶ پلیس راهور تهران بزرگ راهی پارکینگ شد.

او افزود: این کارگر بی توجه به خطراتی که ممکن است برای وی روی دهد به خیال خود بار‌ها را نگه داشته بود تا از افتادن آن‌ها جلوگیری نماید غافل از اینکه خود وی در معرض خطر بود و می‌بایست در جلوی خودرو قرار گرفته و بار‌ها به صورت متعارف و محکم بسته می‌شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: قبل از توقف، راننده این وانت برخی اوقات اقدام به حرکات نمایشی و حرکات مخاطره آمیز در بزرگراه می‌نمود، غافل از اینکه تیم گشتی منطقه ۱۶ پلیس راهور پشت سر آنهاست و حرکات آن‌ها را کنترل می کند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ادامه داد: راننده این وانت که نمی‌دانست تخلفات وی از طریق دوربین‌های مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ کنترل گردیده و به نزدیکترین تیم گزارش تخلف آنان را داده است توسط تیم گشتی متوقف و از ادامه حرکت این وسیله نقلیه جلوگیری می‌نمایند.

او گفت: برخی رانندگان بمنظور حمل بار اقدام به جابجایی افراد و کارگران نیز در قسمت حمل بار می‌نمایند که این اقدام خطرات بسیارزیادی در پی دارد و باعث بروز حوادث جبران ناپذیری می‌گردد که پلیس راهور فاتب براساس همین موضوع اقدام به برخورد با اینگونه رانندگان می‌نماید.

او از رانندگان وسایل نقلیه باری خواست هیچ گاه از قسمت بار به عنوان حمل مسافر و کارگران استفاده ننمایند، زیرا خطرات بسیاری را در پی دارد و اگر این خاور با حرکات مخاطره آمیز به راه خود ادامه می‌داد معلوم نبود چه حادثه تلخی روی می‌داد که این وسیله متوقف و از ادامه حرکت آن جلوگیری شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز