محسنی بندپی:

خوشبین رأی اعتماد گرفتن وزیر پیشنهادی بهداشت هستم

۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۰۵:۴۵:۰۳
کد خبر: ۱۲۱۹۵۹۶
خوشبین رأی اعتماد گرفتن وزیر پیشنهادی بهداشت هستم
عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به تجربیات آقای بهرام عین اللهی در این حوزه به رأی اعتماد گرفتن ایشان توسط نمایندگان خوشبین هستم

محمدعلی محسنی بندپی؛ عضو کمیسیون بهداشت، درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا درباره بهرام عین اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت سیزدهم گفت:  لازم است برنامه های آقای عین اللهی در صحن مجلس شورای اسلامی بیان شود.

او با بیان اینکه انتظار ما در کمیسیون بهداشت و درمان از وزیر آینده احیای نظام پزشک خانواده، نسخه نویسی الکترونیک، طرح بندی خدمات و.. است چرا که چنین اموری در یک دهه گذشته مورد غفلت واقع شده است، افزود: مجلس یازدهم انتظار دارد به موضوعاتی که این روز ها پاشنه آشیل مردم است توجه بیشتری شود.

محسنی بندپی ادامه داد: نام وزیر محترم بهداشت جدید اعلام شد و روز یک شنبه توسط ریاست مجلس قرائت می شود و انتظار نمایندگان مجلس از او این است که  به برنامه هایی که ارائه می دهد، پایند باشد و اگر برنامه های او در مسیر اجرای مقررات مجلس شورای اسلامی باشد، رای خواهند آورد اما اگر برنامه هایشان خارج از این مسیر باشد، شاید مورد تأیید واقع نشوند.

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد:  با توجه به سوابقی که جناب آقای عین اللهی در سطح دانشگاهی و وزارت خانه و همیشه هم به نوعی در سمت های مدیریتی سلامت کشور با برنامه های این حوزه آشنایی دارد با توجه به تجربیات ایشان در این حوزه به رأی اعتماد گرفتن ایشان توسط نمایندگان خوشبین هستم تا بتوانند نظام سلامت کشور را بهبود ببخشند.

او گفت: آن چیزی که برای نمایندگان مجلس مطرح است برنامه های ایشان برای مبارزه با کرونا، پوشش واکسیناسیون و... بوده چرا که دستور کار درست ایشان می تواند برای رها سازی از ویروس منحوس کشور را به سمت درستی هدایت کند.

//انتهای پیام:۳

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز