مهدی چمران در جمع خبرنگاران :

وزیر کشور حکم شهردار را امضا کند، شهردار منتخب کار خود را شروع می‌کند

۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۷:۵۱
کد خبر: ۱۲۲۰۴۶۸
وزیر کشور حکم شهردار را امضا کند، شهردار منتخب کار خود را شروع می‌کند
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هر زمان وزیرکشور حکم شهردار منتخب را امضا کند آقای زاکانی کار خود را به عنوان شهردار آغاز خواهند کرد که فکر می کنیم در چند روز آینده این مهم صورت پذیرد.

به گزارش برنا؛ مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران پس از پایان چهارمین جلسه شورا و در جمع خبرنگاران گفت: دستور اول این جلسه حضور معاون خدمات شهری شهرداری برای ارایه گزارش بود که بر طبق روال بایستی می آمدند و گزارش عملکرد خود را توضیح می دادند .

او ادامه داد: آقای یزدانی مسائل مفصلی را مطرح کردند و باید گفت این معاونت  یکی از معاونت های موفق شهرداری تهران بوده و یکی از زیرکی هایی که صورت پذیرفت این بود که این معاونت حفظ شد و توانست کار خود را انجام دهد. البته ما انتظاراتمان بیش از این است و در بخش  مربوط به مناطق و جمع آوری پسماند و رفت و روب باید تحول سریع شکل گیرد و این موضوع را به سرپرست محترم شهرداری آقای جاوید اعلام خواهیم کرد تا تحولی سریع صورت پذیرد.

چمران ادامه داد: از  موضوعات دیگری که مطرح شد انتخاب نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران در سه شهرستان تهران، ری و شمیران، کمیته تطبیق مصوبات و 10 کمیسیون ماده 100 بود که با رای اعضا نماینده های شورای شهر در این بخش ها مشخص شدند.

چمران افزود: بر اساس قانون 10 روز پس از تشکیل شوراها نمایندگان شورا در این بخش ها باید معرفی شوند.

رییس ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران همچنین در خصوص روند آغاز به کار آقای زاکانی به عنوان شهردار تهران گفت:  هر موقعی که وزارت کشور بررسی هایش را تمانم کند و حکم شهردار را امضا و صادر کند شهردار منتخب کار خود را آغاز خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز