هلال‌احمر به ۶۰۰ هیات عزاداری خدمات بهداشتی ارائه داد

۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۵:۲۰
کد خبر: ۱۲۲۰۸۶۴
هلال‌احمر به ۶۰۰ هیات عزاداری خدمات بهداشتی ارائه داد
رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر گفت: در قالب طرح «نذر سلامت۲ همراه با خادمان حسینی هلال» یکهزار و ۵۰۰ تیم از جوانان هلال‌احمر به عزاداران ۶۰۰ هیات در سراسر کشور خدمات از جمله تب سنجی و غربالگری افراد دارای علائم بیماری ارائه کردند.

به گزارش برنا؛ محمد گلفشان، رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر با اشاره به فعالیت تیم‌های جوانان هلال احمر در قالب «نذر سلامت ۲ همراه با خادمان حسینی هلال» از  ۱۸ مردادماه گفت: از ابتدای طرح تا امروز (دوشنبه) ۱۰ هزار نفر- روز از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر در طرح نذر سلامت ۲ مشارکت کردند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: اعضای جمعیت هلال احمر با حضور در ۶۰۰ هیات در اجرای صحیح دستورالعمل‌های مقابله با شیوع بیماری کرونا مشارکت فعال داشته اند.

گلفشان تاکید کرد: این خدمات توسط یکهزار و ۵۰۰ تیم متشکل از ۱۰ هزار نفر از جوانان داوطلب در ۳۰۰ شعبه فعال در سراسر کشور انجام شده است.

او خاطرنشان کرد: اجرای این طرح تا ۳۰ مرداد ماه توسط جوانان عضو جمعیت هلال احمر ادامه خواهد داشت.

این طرح همزمان با فرا رسیدن ایام محرم، با هدف خدمت رسانی و ارایه خدمات و توصیه های بهداشتی به عزاداران حسینی، از ۱۸  تا ۳۰ مرداد ماه، توسط اعضای جوان و داوطلب سازمان جوانان هلال احمر در سراسر کشور برگزار می شود.

 با شیوع و گسترش بیماری کووید ۱۹ از سال گذشته، اعضای داوطلب هلال احمر در مناسبت های مختلف اقدام به ضد عفونی و دعوت مردم به رعایت توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کرده اند.

در اجرای این طرح، اعضای داوطلب هلال احمر مثل سال گذشته، در ورودی هیات ها اقدام به تب سنجی و غربالگری افراد دارای علائم بیماری مانند سرفه و عطسه می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز